Vilcienos varēs izvietot divu veidu reklāmas – drukāto un digitālo. Drukātā reklāma paredzēta izvietošanai dīzeļvilcienos un pašlaik kursējošajos elektrovilcienos tehniskajā specifikācijā noteiktajās vietās, savukārt digitālā reklāma – jaunajos elektrovilcienos.
Piedāvājumi no pretendentiem tiek gaidīti par abiem reklāmas veidiem kopā.
«Pasažieru vilciena» pārstāvji norāda, ka par konkursa uzvarētāju tiks noteikts viens pretendents, kura piedāvājums atbildīs nolikumā noteiktajām prasībām un vērtēšanas rezultātā iegūs augstāko punktu skaitu. Līgumu ar uzvarētāju paredzēts slēgt uz trim gadiem.
Iesniegt piedāvājumus konkursā iespējams līdz 27.septembrim.
Jau vēstīts, ka «Pasažieru vilciens» apgrozījums 2023.gada pirmajā pusgadā bija 23,405 miljoni eiro, kas ir par 10,2% vairāk nekā attiecīgajā periodā 2021.gadā, bet kompānijas peļņa pieauga par 3% – līdz 442 733 eiro.
«Pasažieru vilciens» ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no «Latvijas dzelzceļa» veiktajām funkcijām. Iepriekš «Pasažieru vilciens» 100% bija «Latvijas dzelzceļa» meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.