«Nekad agrāk nebiju piedalījusies Milānas Modes nedēļā, jo tie ir milzīgi tēriņi. Turklāt uzreiz pēc skates neviens tērpus nepasūta, tos nolūko šovrūmā (speciāli ierīkota telpa modes zīmola kolekcijas izstādīšanai – PDz), kas rada papildu izmaksas. Piedaloties skatēs citās valstīs, esmu ieinteresēta pārdot, nevis tikai veidot publicitāti par milzu naudu,» skaidro Natālija Jansone.
Šogad beidzot viņai bija iespēja startēt vienā no pasaulē slavenākajām modes nedēļām, jo pandēmijas iespaidā modes industrijas darboņiem visā pasaulē tika piedāvāts ļoti izdevīgs formāts – virtuālā skate interneta platformā Fashion Vibes. Pielāgojoties jaunajiem apstākļiem, šogad Milānā 32 modes skates tika demonstrētas klātienē, bet 41 varēja vērot attālināti.
Jansone atzīst – lieli resursi tam netika tērēti, turklāt tieši tobrīd jau tāpat viņas darbnīcā visiem bija darba pilnas rokas. Tika nolemts – virtuālā skate tiks filmēta fotosesijas laikā. «Viss notika ļoti žigli – pēdējā brīdī, kad pakojām jauno kolekciju sūtīšanai uz Maskavas šovrūmu. Tas bija interesanti, jo līdz šim neko tādu nebijām darījuši.
Šis pasākums ienesa lielu rosību mūsu studijā, pat iešāvās prātā doma – kādēļ mēs agrāk to nedarījām?» sajūsmā ir Natālija.
Milānas Modes nedēļā Latvijas dizaineres skati uzreiz noskatījās vairāk nekā 20 tūkstoši interesentu, bet pēc pāris nedēļām to bija redzējuši jau vairāk nekā 40 tūkstoši profesionāļu un modes mīļotāju. Jansone neslēpj – tagad esot āķis lūpā, un video formātu savā darbā viņa plāno izmantot biežāk.
«Domāju, darīšu to darbā ar klientiem no visas pasaules. Pieaicināšu modeles ar līdzīgiem parametriem, kādi ir klientam, un tā varēsim virtuāli nodemonstrēt, kā konkrētais apģērbs izskatās uz auguma,» spriež Natālija.