Īpaši apģērbu mazumtirgotāju H&M britu dizaineres, modeles un mūzas Sūzijas Keivas radītais zīmols ir izveidojis īpašu kolekcij, kas ir progresīva gan attieksmē, gan izgatavošanā – apģērbi ir radīti no ilgtspējīgi iegūtiem materiāliem. Kampaņas galvenās tēmas - spēks, neaizsargātība, tuvība, nezināmais un sievišķība.
Galvenie apģērba gabali ir mežģīņu mini kleita ar zīmolam raksturīgiem pleciem, velveta mini kleita ar rotaļīgu banti un romantisks sudraba mežģīņu apmetnis, viss radīts no pārstrādāta neilona un pārstrādāta poliestera. The Vampire’s Wife raksturīgais uzsvars uz siluetu labi pamanāms garajā mezģīņu kleitā ar retro stila volānu.
Kolekcijā pieejami arī aksesuāri – kaklarotai ar piekariņiem, rokassprādzei un auskariem pamanāmas tādas detaļas kā acis, mākoņi un, protams, vampīra zobi. Arī mežģīņu cimdi ar vaļējiem pirkstgaliem un balta noņemama apkakle ar volāniem sniedz rotaļīgu akcentu.
Citi lasa
Kolekcijā dominē klasiskā melnā krāsa, lai radītu aicinoši noslēpumainu sajūtu, un spīdīgās sudraba mežģīnes, izteiksmīgās aproču pogas un samta faktūras, kas papildina kolekciju ar grezniem akcentiem.
“Man bija liels gods, kad mani palūdza būt par The Vampire’s Wife un H&M sadarbības dizaineri un radošo direktori. H&M darīja visu iespējamo, lai atdzīvinātu The Vampire’s Wife tumšo un juteklisko pasauli. Es ceru, ka šī kolekcija sagādās tikpat daudz prieka tiem, kas to nēsās, kā man, radot to,” saka radošā direktore un dizainere Sūzija Keiva.
Kolekcija pārdošanā būs no 22. oktobra.