• «Akropole Rīga» aizvadīts ekskluzīvs franču zīmola «L’Occitane» pasākums

    Skaistumkopšana
    Santa.lv
    Santa.lv
    29. novembris, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    No labās: Amanda Bērziņa, Zane Kronberga
    Foto: Krista Miltiņa
    No labās: Amanda Bērziņa, Zane Kronberga
    Pagājušās nedēļas izskaņā iepirkšanās un izklaides centrā «Akropole Rīga» tika aizvadīts ekskluzīvs franču zīmola «L’Occitane» pasākums «Black Friday Preparty», kas pulcēja vairākas pašmāju slavenības, blogerus un «L’Occitane» klientus.

    Pasākuma mērķis bija iepazīstināt apmeklētājus ar zīmola jaunumiem un nosvinēt kopābūšanu jautrā un svinīgā gaisotnē. Pasākumā viesus priecēja dažādas aktivitātes, piemēram, ar priekšnesumu uzstājās iluzionists Robijs Trankalis, kam sekoja interesanti uzdevumi no paša zīmola.

    «L’Occitane» ir atpazīstams ne tikai ar ikoniskiem produktiem no Provansas, bet ir īpašs arī ar gadiem ilgi sniegto atbalstu cilvēkiem ar redzes problēmām.

    Uz gandrīz visiem «L’Occitane» produktu iepakojumiem atrodams arī Braila raksts (nosaukts tā izgudrotāja Luija Braila vārdā), tādēļ pasākuma laikā viesiem bija iespēja izmēģināt pašiem, kā ir lasīt ar roku un pirkstu palīdzību. Tāpat viņi varēja izmēģināt «L’Occitane» sejas ādas diagnostikas ierīces, iepazīties ar jaunajiem svētku kolekcijas produktiem «Golden latte» un «Kastanis», kā arī apskatīt un iepazīt unikālo «L’Occitane» Adventes kalendāru. Viesus priecēja uzkodas Provansas stilā un zīmola vadītājas paštaisītā kurkumas latte, kas neatstāja vienaldzīgu it nevienu.

    Zīmola vadītāja Evelīna Ķimene atzīst, ka pasākums bija patiešām izdevies – to piepildīja dzirkstoši smiekli, aizraujoši pārsteigumi, dāvanas un iepirkšanās trakums.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē