• “Kārums” klāstā 3 jauni bifido jogurti bez laktozes; investīcijas 70 tūkst. eiro

    Reklāmraksts
    4. novembris
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Turpinot “Kārums” simbola – Vārnas – 30. jubilejas svinības, Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” pirmo reizi šī tautas iecienītā zīmola klāstā ir ieviesis bezlaktozes gardumu kategoriju. Rezultātā radīti trīs pavisam jauni “Kārums” bifido jogurti, kas kārumniekus pārsteigs ar unikālu garšu, tekstūru un uzturvielu kombināciju – bez laktozes, ar vērtīgām BB-12 bifidobaktērijām un šķiedrvielām, turklāt ar īstiem ogu gabaliņiem, sēklām un graudiem. Kopējās investīcijas, kas ieguldītas jauno produktu izstrādē un palaišanā Latvijas tirgū, ir ap 70 tūkstošiem eiro.

    Vērtīgs sastāvs – bez laktozes, ar bifido baktērijām

    Jauno “Kārums” jogurtu receptes ir izstrādātas “Food Union” Svaigo piena produktu izcilības centrā, apvienojot labākās skābpiena produktu gatavošanas un modernās pārtikas rūpniecības tradīcijas. Galvenā jogurtu sastāvdaļas ir kvalitatīvs bezlaktozes piens apvienojumā ar dabīgām piedevām un pienskābajām, probiotiskajām BB-12 bifidobaktērijām, kas veicina gremošanas veselību un stiprina imunitāti. 

    Ar šķiedrvielām un īstu ogu gabaliņiem

    Ņemot vērā, ka jaunie “Kārums” jogurti radīti, svinot Vārnas dzimšanas dienu, to garšas un tekstūras ir tik pat izteikmīgas kā svētku salūts. Iedvesmojoties no 2023. gada tautas radītā biezpiena sieriņa garšu kompozīcijas, radīts bezlaktozes “Kārums” bifido jogurts ar brūklenēm un rudzu maizi, kam pievienota pilngraudu rudzu rīvmaize.

    Līdztekus pircējiem tiek piedāvāts bezlaktozes bifido “Kārums” ar avenēm un musli, kas ir tipiska brokastu jogurtu garšas kombinācija. Šī produkta sastāvā ir arī tādas piedevas kā auzas, rozīnes, rudzu pārslas, linsēklas un saulespuķu sēklas. Taču uzturvielām jo īpaši bagāts ir trešais jaunums – bezlaktozes bifido jogurts “Kārums” ar sēklām un graudiem, tostarp tā sastāvā ir saulespuķu sēklas, auzu pārslas, linsēklas un kaņepju sēklas.

    Ilva Veidemane, “Food Union” piena produktu zīmolu vadītāja: “Trīs jaunie bezlaktozes bifido jogurti ir ne tikai nozīmīgs solis “Kārums” produktu klāsta attīstībā, bet arī zīmola simbola - Vārnas – trīsdesmitās jubilejas svinību turpinājums. Atzīmēt svētkus sākām jau aprīlī, radot jaunu banānu biezpiena sieriņu un divus desertus. Septembra beigās, savukārt, iepriecinājām Vārnu ar tautas izvēlēto melleņu sieriņu. Varētu šķist, ka līdz ar jauno jogurtu klāsta laišanu klajā pietiek jau svinēt, bet, nē – šogad sagaidāms vēl viens pārsteigums no jubilāres Vārnas, lai vēl vairāk iepriecinātu “Kārums” produktu cienītājus”.

    “Kārums” sortiments

    Trīs jaunie “Kārums” bifido jogurti bez laktozes ir jau nopērkami cilvēku iecienītajos veikalos visā Latvijā. Līdz ar šo produktu ražošanas uzsākšanu, zīmola “Kārums” klāsts ir pieaudzis līdz 38 produktiem. Saldo našķu kategorijā ir septiņi produktu veidi – 16 biezpiena sieriņi, kā arī sieriņu multipaka, 5 saldā krējuma krēmi, 6 bifido jogurti, 2 krējuma jogurti, 3 biezpiena deserti un 2 biezpiena krēmi. Savukārt sāļo “Kārumu” klāstā ir 3 svaigie sieri ar un bez piedevām.

    Vārna “dzimusi” 1994. gadā 

    Interesants vēstures fakts – Vārna nemaz nav “Kārums” vienaudze, bet gan par vienu gadu jaunāka. Kāpēc tā? Vispirms 1993. gadā tika radīta unikālā biezpiena sieriņa recepte, kādu to pazīstam arī šodien, un produkta nosaukums – “Kārums”. Taču par simbolu, kas produktu iepakojumu rotāja pirmajā gadā, kļuva rudais kaķis. Tomēr “Kāruma” otrajā pastāvēšanas gadā notika ikoniskas izmaiņas – vaniļas sieriņš tika ietērpts oranžajā iepakojumā, bet simbols tika mainīts uz Vārnu.

    Vairāk informācijas par “Kārums” zīmolu: www.karums.eu

    PAR FOOD UNION LATVIJĀ

    Food Union ir vadošais svaigu piena produktu un saldējuma ražotājs un izplatītājs Latvijā. Food Union grupu Latvijā veido Rīgas piena kombināts, Valmieras piens un Premia FFL. Tirgū uzņēmums ir pazīstams ar tādiem vēsturiskiem un plaši atpazīstamiem zīmoliem kā Kārums, Limbažu piens, Valmiera, Lakto, Pols, Ekselence un TIO. Uzņēmuma galvenā kompetence galvenokārt ir svaigu piena produktu un saldējuma segmentā, un tā zīmolu portfelis lepojas ar veselīgiem un augstas pievienotās vērtības produktiem, kas ražoti no vislabākās kvalitātes piena, kas iegūts no vairāk nekā 100 Latvijas lauksaimniekiem. Food Union grupas centrālais birojs atrodas Latvijā. Kopš 2019. gada Rīga ir grupas saldējumu attīstības centrs. Katru gadu Saldējuma kompetences centrā tiek izstrādātas vairāk nekā 100 jaunas saldējuma šķirnes Eiropas tirgum. Sākot ar 2024. gada janvāri par Food Union Europe, tostarp arī Food Union Latvijā, mažoritāro īpašnieku kļuvis “PAG Private Equity”. Vairāk informācijas: www.foodunion.lv.

    KONTAKTINFORMĀCIJA:

    Ērika Kirsone-Kriviņa

    Food Union sabiedrisko attiecību konsultante

    [email protected]

    T: +371 26390540

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē