• Iepirkšanās internetā vai klātienes veikalā: kādas ir priekšrocības un trūkumi

    Reklāmraksts
    12. aprīlis, 2023
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Unsplash
    Lai arī iepirkšanās internetā pēdējo pāris gadu laikā ir kļuvusi ļoti populāra, joprojām ir daudzi, kuri dod priekšroku klātienes veikaliem. Noskaidrosim, kādi ir plusi un mīnusi.

    Iepirkšanās internetā – kādi ir plusi un mīnusi?

    Ir daudz plusu, iepērkoties tiešsaistē. Jūs varat iepirkties sev ērtā laikā un vietā – ir tikai nepieciešams interneta pieslēgums. Iegādāties internetā mūsdienās var teju visu veidu produktus – sākot no pārtikas precēm līdz pat mēbelēm un skaistumkopšanas precēm. Iegādāties lietas internetā bieži vien atvieglo arī dažādi pakalpojumu sniedzēji, piemēram, vietnē ESTO, ar kuru ir daudz izvēles iespēju kā apmaksāt vēlamo pirkumu. Tāpat Jūs daudz ērtāk un ātrāk varat salīdzināt vienu un to pašu preci vai līdzīgas preces vairākos internetveikalos. Arī izmēru vai krāsu un modeļu pieejamība ir zināma uzreiz. Ir iespējams arī preces atlasīt, izmantojot vietnes filtrus, tāpēc Jūs apskatīsiet tikai tādas preces, kuras meklējat, lieki netērējot laiku, apskatot preces, kuru izmēra nav noliktavā.

    Tomēr šai iepirkšanās metodei ir arī pāris mīnusu. Pirmkārt, preci nav iespējams “aptaustīt”, kas daudziem ir ļoti svarīgi. Tas nozīmē, ka jābalstās vien uz mājaslapā pieejamajiem fotoattēliem, kuri ne vienmēr ir gana precīzi. Saņemot preci var būt neliela vilšanās, jo, piemēram, krāsa nav tieši tāda kā bildē. Arī preču piegāde reizēm mēdz būt problemātiska. Gadās, ka pašas preces internetveikalā ir daudz lētākas, nekā citur, tomēr kopā ar piegādes izmaksām sanāk tas pats vai pat dārgāk. Piegādes veidi arī ne vienmēr var būt Jums izdevīgi 

    Kādi ir klātienes veikala plusi un mīnusi?

    Vēl arvien ir daudz cilvēku, kuri dod priekšroku iepirkties klātienes veikalā ne internetveikalā. Klātienes veikalā ir iespējams katru preci aplūkot, uzmērīt, aptaustīt un izvēlēties. Tas nozīmē, ka Jums ir lielāka kontrole pār izvēlēto preci, kā arī Jūs uzreiz redzat, kā konkrētā lieta izskatās, kāda tai krāsa, cik tā sver, cik liela utt. Protams, arī fiziskajos veikalos ir dažādas akcijas un izpārdošanas, kā arī lojālajiem klientiem ir dažādas veikalu kartes, kurās var uzkrāt punktus, par kuriem var iegūt dažādus papildu labumus. Tāpat fiziskā veikalā Jūs redzat un kontrolējat, ko iegādājaties. Internetveikalā Jūs liekat virtuālas preces virtuālā grozā, tāpēc var gadīties, ka iegādājaties vairāk (it īpaši, ja vēlaties iegādāties preces par konkrētu summu, lai piegāde būtu bez maksas).

    Tomēr klātienes veikali nereti kļūst par apgrūtinājumu, jo iepirkšanās var prasīt vairāk laika un pūļu. Lai atrastu vēlamo preci, Jums var nākties izstaigāt vairākus veikalus. Tas var būt gan laikietilpīgi, gan fiziski nogurdinoši. Arī cilvēku pūļi veikalā var nogurdināt un nokaitināt jebkuru. Labāk doties iepirkties laikos, kad veikali ir tukšāki, tomēr ne visiem tas ir iespējams, jo veikala darba laiki ir ierobežots, un sanāk doties iepirkties brīvdienās vai darba dienu vakaros, kad to dara lielākā daļa cilvēku. Preču izvietojums veikalos un dažādas akcijas Jums var likt iegādāties preces, kuras Jums nemaz nevajag vai nebijāt plānojuši iegādāties.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē