• Hansgrohe – 120 aizrautības gadi

    Reklāmraksts
    1. aprīlis, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Neizmērojama aizraušanās ar ūdeni un elementiem, kas ar to saistīti, ilgtspējīgs, inovatīvs spēks un pastāvīga tiekšanās pēc pilnības – šīs vērtības metāla izstrādājumu un dušas speciālistam Hansam Grohem palīdzēja kļūt par starptautisku santehnikas nozares spēlētāju. Pirms 120 gadiem, dibinot savu uzņēmumu, viņš nenojauta, cik atpazīstams un daudzveidīgs Hansgrohe kļūs cauri laikiem.

    Hansgrohe pirmsākumi meklējami 1901. gadā Šiltahā, novatoriskā Švarcvaldes reģionā Vācijā, kur, starp citu, joprojām atrodas uzņēmuma galvenā mītne. Hanss Grohe, apmācīts audējs, kurš pirms tam bija strādājis Lukenvaldē, ieradās Šiltahā, lai kopā ar vēl trim darbiniekiem sāktu ražot metāla vērpšanas izstrādājumus. Licis malā audēja arodu, viņš sākotnēji aizrāvās ar metāla izstrādājumu ražošanu paša vajadzībām, radot misiņa pannas, pulksteņu detaļas un pat plīts riņķi. Taču jau pavisam drīz uzņēmuma produktu klāstā parādījās arī pirmās dušas – izvalcētas no metāla loksnes. Būdams apveltīts ar spēcīgu intuīciju, metālapstrādes entuziasts prasmīgi spēja izmantot laikmeta sniegtās iespējas. Kad 20. gadsimta sākumā kļuva populāri aprīkot privātmājas ar atsevišķām iekštelpās izbūvētām vannasistabām, Hanss Grohe drīz vien pilnībā pārorientējās uz metāla santehnikas izstrādājumu ražošanu. Turpmākajās desmitgadēs viņš savu talantu un neatlaidību veltīja dušu tālākai attīstībai, kļūstot par tā laika izcilāko šīs jomas speciālistu Vācijā.

    Soli priekšā laikam

    Hansam Grohem bija izšķiroša loma ne vien uzņēmuma, bet visas dušošanās kultūras veidošanā, īpaši kopš 1928. gada, kad Hansgrohe rokas duša kļuva par ērtu alternatīvu tolaik samērā izplatītajai stāvdušai. Viņa idejas un drosmīgie risinājumi daudzus gadu desmitus turpināja veidot mūsdienu dušas tehnoloģijas un vannasistabas iekārtu stilu. Pat 82 gadu vecumā Hanss Grohe spēja visus pārsteigt, izgudrojot dušas stieni, uz kura varēja piestiprināt rokas dušu jebkurā augstumā, – mūsdienās tas ir standarts jebkurā vannasistabā jebkurā pasaules malā.

    Līdzās uzņēmuma dibinātājam, kurš to vadīja 54 gadus, arī viņa jaunākajam dēlam Klausam bija izšķiroša ietekme gan savas kompānijas, gan nozares attīstībā. Viņš pievienojās uzņēmumam 1968. gadā un kopš 1977. gada 33 gadus bija Hansgrohe vadītājs. Šajā laikā tas no atpazīstama santehnikas uzņēmuma Vācijā kļuva par vienu no pasaulē vadošajiem jaucējkrānu un dušu ražotājiem. Svarīgi pieminēt Hansa Grohes dēla Frīdriha 1934. gadā izveidoto uzņēmumu Grohe, ko pašlaik pārvalda Lixil Corporation. Šie uzņēmumi darbojas neatkarīgi viens no otra, un starp tiem nav nekādas saistības.

    Līdz ar Klausa Grohes kļūšanu par uzņēmuma vadītāju tika mainīts tā nosaukums, un produkti turpmāk tika ražoti ar Hansgrohe vārdu. Viņš bija pirmais, kurš santehnikas rūpniecībā priekšplānā izvirzīja vides aizsardzības un ilgtspējas jautājumus, iestājās par enerģiju un ūdeni taupošu produktu izstrādi, kā arī virzīja uzņēmumu uz videi draudzīgu un resursus saudzējošu ražošanu. Ar zīmola AXOR atklāšanu 1993. gadā Klauss Grohe lika pamatus ikonisku priekšmetu radīšanai greznām vannasistabām un virtuvēm. Kopš 90. gadu sākuma, kad Hansgrohe paspārnē tika dibināts zīmols AXOR, sadarbojoties ar pasaulē atzītiem arhitektiem un dizaineriem, atbilstoši augstākajiem kvalitātes standartiem izveidoti jaucējkrāni, dušas un aksesuāri visdažādākajos stilos. AXOR kolekcijas ir vēl viens apliecinājums mīlestībai pret pilnību.

    Pilnības vārdā

    «Tas, ka mūsu uzņēmumu tagad uzskata par vienu no nozares inovāciju līderiem tehnoloģiju un dizaina jomā, galvenokārt saistīts ar mūsu nerimstošo vēlmi atrast labāko iespējamo risinājumu,» uzsver Hanss Jirgens Kalmbahs, uzņēmuma Hansgrohe Group valdes priekšsēdētājs kopš 2018. gada. «Tāpat kā mūsu uzņēmuma dibinātājs Hanss Grohe un viņa dēls Klauss, arī mēs šodien neapstājamies pie labām lietām, bet turpinām meklēt vēl augstvērtīgākus risinājumus rītdienai. Katras jaunas attīstības mērķis ir palielināt klienta ieguvumus un tādējādi radīt īstu un taustāmu vērtību, padarot cilvēka dzīvi vieglāku un ērtāku. Piemēram, 1953. gadā izgudrotais dušas stienis, pie kura var piestiprināt jebkuru rokas dušu jebkurā augstumā, 1974. gadā pasaulē pirmā rokas duša ar regulējamu strūklas intensitāti, kā arī 2011. gadā izgudrotā Select tehnoloģija, kas, nospiežot pogu, ļauj kontrolēt ūdens plūsmu. Pat 120 gadus pēc uzņēmuma dibināšanas pastāvīga ūdens plūsmas optimizācija ir Hansgrohe dzinējspēks.»

    Līdzās dizainiski elegantiem un praktiskiem produktiem uzņēmuma īpašumā ir vairāk nekā 15 000 patentu un vairāk nekā 600 starptautisku dizaina balvu, kas apliecina Hansgrohe būtību – paļauties uz inženierzinātnēm un radošumu. Sadarbībā ar pasaulslaveniem arhitektiem un produktu dizaineriem vannasistabām un virtuvēm tiek piešķirtas pārlaicīgas formas. Produkti atspoguļo dažādus stilus – no dinamiski funkcionālas virtuves līdz dabas iedvesmotam mieram vannasistabā.

    Kvalitātes apliecinājums

    Made by Hansgrohe kvalitātes koncepcija attiecas uz visām uzņēmuma ražotnēm visā pasaulē, no Šiltahas līdz Šanhajai. Hansgrohe Group kvalitāte nozīmē arī augstākos klientu apkalpošanas standartus. To vēlmes tiek iekļautas jau sākotnējos produktu izstrādes procesos. Savukārt ražošanā uzņēmums turpina paļauties uz augstas kvalitātes izejmateriāliem, jaunākajām tehnoloģijām, precizitāti un ir videi draudzīgs.

    Hansgrohe aizraušanās ar ūdeni ir cieši saistīta ar tā sociālo korporatīvo atbildību pret vidi, darbiniekiem un sabiedrību. Uzņēmums bija viens no pirmajiem nozarē, kas sāka aplūkot savu produktu ūdens un enerģijas efektivitāti. Hansgrohe pētniecības un attīstības nodaļa strādā pie jaunām tehnoloģijām, kas samazina ūdens patēriņu, piemēram, EcoSmart, Air Power vai CoolStart. Šie risinājumi ļauj ietaupīt ūdeni un enerģiju ikdienā, nezaudējot produkta estētisko skatu vai lietošanas ērtumu. AirPower tehnoloģija, piemēram, sajauc ūdeni ar gaisu, padarot ūdens pilienus mīkstus un maigus, uzlabojot dušošanās prieku, kā arī palielinot ūdens efektivitāti. Vienmēr orientējoties uz klientu vajadzībām, Hansgrohe izstrādā un optimizē savus produktus, lai nodrošinātu to izturību, lietojamību, resursu saglabāšanu un drošību.

    Uzņēmums izmanto vides veiktspējas indikatoru sistēmu un šajā desmitgadē koncentrējas uz ražotņu un produktu klimatisko saderību. Mērķis ir panākt, lai līdz 2022. gada beigām visās ražotnēs īstenotu klimatneitrālu ražošanu, savukārt līdz 2030. gadam – klimatneitralitāte attiektos arī uz produktiem.

    Ilgtspēja nozīmē arī atbildības uzņemšanos par sociālajiem jautājumiem. Uzņēmums saviem darbiniekiem piedāvā dažādas iniciatīvas, kas saistītas ar veselību, darba drošību, nodarbinātību, darba un privātās dzīves līdzsvaru. Tajā pašā laikā darbinieki var turpināt mācības un pilnveidoties uzņēmuma iekšējā izglītības sistēmā.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē