• “Food Union” paplašina “Lakto” klāstu ar 7 bezlaktozes jogurtiem; investīcijas jaunumu izstrādē 90 tūkst. eiro

    Reklāmraksts
    27. septembris
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Bezlaktozes piena produktiem kļūstot par aizvien pieprasītāku veselīga uztura tendenci, Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” investējis 90 tūkstošus eiro savas bezlaktozes jogurtu kategorijas paplašināšanā. Rezultātā raudzēta piena produktu zīmola “Lakto” klāsts ir papildināts ar 7 funkcionāliem jaunumiem, kuru formulas pamatsastāvdaļas ir vērtīgās L.acidophilus LA un Bifidobacterium BB pienskābās baktērijas un kvalitatīvs piens bez laktozes. Tostarp radīta arī pavisam jauna “Lakto ProBio” līnija ar diviem produktiem bez laktozes un bez pievienota cukura.

    Divi “Lakto ProBio” – bez laktozes un bez pievienota cukura

    Kopš 2018. gada “Food Union” ir mērķtiecīgi samazinājis pievienotā cukura daudzumu “Lakto” produktu sastāvā, bet 2023. gadā izstrādāja pirmo bezlaktozes jogurtu veidu “Lakto Imuno”. Tagad, pateicoties Svaigo piena produktu izcilības centra pārtikas tehnologu inovatīvajai pieejai, uzņēmums radījis pavisam jaunu “Lakto” kategoriju – “ProBio” bez pievienota cukura un bez laktozes. “Lakto ProBio” patērētājiem tiek piedāvāts divās garšu kombinācijās – melleņu, banānu, linsēklu un auzu pārslu jogurts, kā arī zemeņu un mango jogurts. Būtiski, ka “Lakto ProBio” maigo saldumu nodrošina tikai dabīgās augļu, ogu un graudaugu piedevas. Šie produkti ir pieejami dzeramā formātā un tiek fasēti pilnībā pārstrādājamās, ilgtspējīgajās PET pudelītēs (270 g).

    Trīs ar karoti ēdamie un divi dzeramie ‘’Lakto’’

    Trīs uzlaboti raudzēta piena produkti ieviesti arī ar karoti ēdamo “Lakto” sortimentā. Proti, tagad visa glāzīšu formāta “Lakto” kategorija ir pieejama bez laktozes. Garšu ziņā patērētājiem tiek piedāvāti divi jau iecienīti “Lakto” veidi glāzītēs – dabiskais bez piedevām un aveņu, kā arī jaunais – meža zemeņu. Visi ar karotīti ēdamie jaunie “Lakto” ir gatavoti pēc unikālas termostata tehnoloģijas, kas nodrošina produkta raudzēšanu tieši glāzītē.

    Līdztekus ar vēl diviem jauniem bezlaktozes jogurtiem, paplašināts dzeramo un pa ceļam ērti paņemamo “Lakto” klāsts. Tagad vidēja izmēra PET pudelītēs (270 g) patērētājiem tiek piedāvāts arī dabiskais “Lakto” bez piedevām, kā arī ar meža zemeņu garšu. Visi dzeramie “Lakto”, kas tiek fasēti ilgtspējīgajās PET pudelēs tiek gatavoti galvenajā “Food Union” ražotnē – “Rīgas piena kombinātā”.

    Iesaka uztura speciālisti!

    Līdz ar bezlaktozes “Lakto” kategorijas izvēršanu, “Food Union” ir atsācis sadarbību ar “Latvijas diētas un uztura speciālistu asociāciju” (LDUSA), kuras uzdevums ir sniegt iedzīvotājiem pēc iespējas plašāku informāciju par uztura nozīmi slimību profilaksē un ārstēšanā, kā arī pilnveidot esošo uztura speciālistu zināšanas. LDUSA speciālisti ir izvērtējuši jaunos produktus, un atzinuši, ka abu “Lakto ProBio” un abu dabisko “Lakto” sastāvs un ražošanas tehnoloģija atbilst veselīga uztura pamatprincipiem. Tādējādi šie četri bezlaktozes “Lakto” ir kļuvuši par Latvijā pirmajiem pārtikas produktiem, kas saņēmuši atjaunoto LDUSA kvalitātes zīmi “Iesaka uztura speciālisti”.

    Guna Bīlande, LDUSA valdes priekšsēdētāja: “”Lakto” ir labi zināms un sabiedrībā mīlēts zīmols, kurš jau iepriekš bija izpelnījies “Latvijas diētas un uztura speciālistu asociācijas” produktu kvalitātes novērtējumu. Pozitīvi, ka “Lakto” piedāvājums iet līdzi laikam, un šobrīd ir izstrādāti jauni produkti bez pievienota cukura un bez laktozes, ko mēs kā uztura speciālisti augsti novērtējam, jo tas norāda – ražotājs rūpējas ne tikai par produktu garšas īpašībām, bet arī, lai tie būtu veselīgi. Tāpēc ir vēl lielāks prieks, ka “Lakto” ir pirmais pārtikas zīmols, kas saņēmis atjaunoto LDUSA kvalitātes zīmi “Iesaka uztura speciālisti”.”

    Ieva Lejniece, “Food Union” mārketinga un jauno produktu izstrādes departamentu vadītāja: “Septiņu jaunu bezlaktozes “Lakto” radīšana ir nozīmīgs solis ne tikai mūsu uzņēmumam, bet arī visai Latvijas piena pārstrādes un pārtikas rūpniecībai, jo tādā veidā apliecinām – mūsu tehnologi spēj inovēt pasaules līmeņa veselīga uztura tendenču produktus. Vērts pieminēt, ka oriģinālā “Lakto” formula, kuru 1994. gadā radīja Latvijas zinātnieki, jau 30 gadus ir nemainīga – tas ir kvalitatīvs piens apvienojumā ar augstvērtīgajām baktērijām. Bet šogad “Lakto” formula ir kļuvusi vēl labāka un dažādām veselīga uztura diētām vēl piemērotāka, pateicoties tam, ka jaunie produkti nesatur piena cukuru jeb laktozi. Ja ikdienā vēlaties iekļaut vieglākus un veselīgus produktus, iesaku izvēlēties mūsu jaunos “Lakto” jogurtus, jo tā ir labākā izvēle brokastīm vai veselīgām uzkodām ikdienas uztura”.

    Jauno “Lakto” pieejamība veikalos un kopējais sortiments

    Septiņi jaunie bezlaktozes “Lakto” jau ir pieejami patērētāju iecienītajos veikalos visā Latvijā. Kopumā raudzēta piena produktu “Lakto” klāstā ir jau 20 produkti, no kuriem 11 ir bez laktozes, 4 ar graudu piedevām un 5 tradicionālie lielo pudelīšu formātā. Ņemot vērā, ka visu “Lakto” formulas sastāvā ir dzīvās pienskābās baktērijas, šiem jogurtiem ir īss derīguma termiņš – atkarībā no veida, tas ir līdz 12 vai 27 dienām, tamdēļ šī zīmola produkti ir pieejami tikai Latvijā.

    Vairāk informācijas par “Lakto”: www.lakto.lv

    PAR FOOD UNION LATVIJĀ

    Food Union ir vadošais svaigu piena produktu un saldējuma ražotājs un izplatītājs Latvijā. Food Union grupu Latvijā veido Rīgas piena kombināts, Valmieras piens un Premia FFL. Tirgū uzņēmums ir pazīstams ar tādiem vēsturiskiem un plaši atpazīstamiem zīmoliem kā Kārums, Limbažu piens, Valmiera, Lakto, Pols, Ekselence un TIO. Uzņēmuma galvenā kompetence galvenokārt ir svaigu piena produktu un saldējuma segmentā, un tā zīmolu portfelis lepojas ar veselīgiem un augstas pievienotās vērtības produktiem, kas ražoti no vislabākās kvalitātes piena, kas iegūts no vairāk nekā 100 Latvijas lauksaimniekiem. Food Union grupas centrālais birojs atrodas Latvijā. Kopš 2019. gada Rīga ir grupas saldējumu attīstības centrs. Katru gadu Saldējuma kompetences centrā tiek izstrādātas vairāk nekā 100 jaunas saldējuma šķirnes Eiropas tirgum. Sākot ar 2024. gada janvāri par Food Union Europe, tostarp arī Food Union Latvijā, mažoritāro īpašnieku kļuvis “PAG Private Equity”. Vairāk informācijas: www.foodunion.lv.

    KONTAKTINFORMĀCIJA:

    Ērika Kirsone-Kriviņa

    Food Union sabiedrisko attiecību konsultante

    [email protected]

    T: +371 26390540

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē