Abonē SANTA+ un saņem astrologa prognozi savam nākamajam gadam!
ABONĒT!
  • “Food Union” gatavojas Ziemassvētku sezonai ar jaunu “Kārums” sieriņu

    Reklāmraksts
    19. novembris
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Tūlīt jau sāksies Ziemassvētku gaidīšanas laiks, tamdēļ Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” tam ir jau savlaicīgi sagatavojies. Rezultātā ir radīts jauns zīmola “Kārums” Ziemassvētku biezpiena sieriņš. Produkta izstrādē ir ieguldīti ap 25 tūkstošiem eiro un tas ierobežotā daudzumā būs pieejams veikalos visā Latvijā tikai līdz 2025. gada janvārim.

    Piparkūkas un mandarīni

    Šoreiz uzņēmuma meistarīgie pārtikas tehnologi ir izvēlējušies jaunajā “Kārums” sieriņā apvienot tipiskākās, tradicionālākās Ziemassvētku uzkodas, kā rezultātā biezpiena masā ir savijušās sulīgo mandarīnu un aromātisko piparkūku garšas. Savukārt virpusē sieriņš pārklāts ar tikai tam raksturīgo un daudzu mīlēto kakao glazūru

    Ilva Veidemane, “Food Union” piena produktu zīmolu vadītāja: “Var teikt, ka katrs gads ir “Kārums” gads, taču 2024. gads – it īpaši. Lielāko gada daļu svinējām “Kārums” simbola – Vārnas – 30. jubileju, radot septiņus jaunus gardumus. Taču ar to bija par maz, tamdēļ nolēmām, ka par vārniņas dzimšanas dienas ķirsīti uz tortes ir jākļūst astotajam jaunumam, kas turklāt atjauno brīnišķīgu, bet nedaudz aizmirstu “Kāruma” tradīciju – īpašo Ziemassvētku sieriņu. Šim notikumam par godu izvēlēta visraksturīgākā Ziemassvētku garšu kombinācija un tapis  “Kārums” Ziemassvētku biezpiena sieriņš ar piparkūkām un mandarīniem. Jā, tas nudien garšo kā Ziemassvētki, tamdēļ šo gaidāmo svētku noskaņu ikviens kārumnieks var sajust vienā nelielā našķī jau tagad”.

    “Kārums” sortiments

    Līdz ar Ziemassvētku sieriņa ražošanas uzsākšanu, zīmola “Kārums” klāstā pašlaik ir 37 produkti. Saldo našķu kategorijā ir pieci produktu veidi – 17 biezpiena sieriņi, kā arī sieriņu multipaka, 5 saldā krējuma krēmi, 6 bifido jogurti, 3 biezpiena deserti un 2 biezpiena krēmi. Savukārt sāļo “Kārumu” klāstā ir 3 svaigie sieri ar un bez piedevām.

    Vairāk informācijas par “Kārums” zīmolu: www.karums.eu

    PAR FOOD UNION LATVIJĀ

    Food Union ir vadošais svaigu piena produktu un saldējuma ražotājs un izplatītājs Latvijā. Food Union grupu Latvijā veido Rīgas piena kombināts, Valmieras piens un Premia FFL. Tirgū uzņēmums ir pazīstams ar tādiem vēsturiskiem un plaši atpazīstamiem zīmoliem kā Kārums, Limbažu piens, Valmiera, Lakto, Pols, Ekselence un TIO. Uzņēmuma galvenā kompetence galvenokārt ir svaigu piena produktu un saldējuma segmentā, un tā zīmolu portfelis lepojas ar veselīgiem un augstas pievienotās vērtības produktiem, kas ražoti no vislabākās kvalitātes piena, kas iegūts no vairāk nekā 100 Latvijas lauksaimniekiem. Food Union grupas centrālais birojs atrodas Latvijā. Kopš 2019. gada Rīga ir grupas saldējumu attīstības centrs. Katru gadu Saldējuma kompetences centrā tiek izstrādātas vairāk nekā 100 jaunas saldējuma šķirnes Eiropas tirgum. Sākot ar 2024. gada janvāri par Food Union Europe, tostarp arī Food Union Latvijā, mažoritāro īpašnieku kļuvis “PAG Private Equity”. Vairāk informācijas: www.foodunion.lv.

    KONTAKTINFORMĀCIJA:

    Ērika Kirsone-Kriviņa

    Food Union sabiedrisko attiecību konsultante

    [email protected]

    T: +371 26390540

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē