220.lv Marketplace pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols komentē: “Nodrošinot bezmaksas piegādi, esam spēruši nozīmīgu soli pretī klientu iepirkšanās pieredzes uzlabošanā, turklāt pavisam jaunā līmenī. Pircējiem ir daudz ērtāk saņemt pasūtījumus bez maksas tuvākajā pasta nodaļā vai pakomātā jebkurā pilsētā, nekā doties uz preču saņemšanas punktu. Iepriekš bezmaksas piegāde bija pieejama tikai 220.lv preču saņemšanas punktos, bet turpmāk mēs fokusēsimies uz bezmaksas piegādēm, tās nodrošinot vairāk nekā 1000 vietās visā Latvijā mūsu partneru paku termināļu tīklā.”
Viņš arī piebilst, ka kā vadošā e-komercijas platforma Latvijā un Baltijā, 220.lv ir apņēmies apmierināt un pārspēt klientu vajadzības. Jau šobrīd 220.lv sortimentu veido vairāk nekā 3,5 miljoni preču, turklāt piedāvājot zemākas cenas tirgū.
Marketplace tirgū jau 5 gadus, palīdzot stiprināt e-komercijas segmentu Latvijā
Latvijā e-komercijas tirgus vēl nav tik attīstīts kā, piemēram, Vācijā vai Lielbritānijā, tomēr tieši tagad Baltija un Somija pieredz nozīmīgas pārmaiņas, kas pozitīvi ietekmēs gan pircējus internetā, gan arī uzņēmējus, kuri pāriet uz šo biznesa virzienu.
“Pateicoties 4000 pārdevēju, mums ir izdevies izveidot lielāko preču sortimentu, ko veido vietējā līmeņa tirdzniecības platforma, apvienojoties gan mazajiem, gan vidējiem preču pārdevējiem no Baltijas un Somijas valstu reģiona. Tikmēr, piedāvājot tirgū labākās piegādes iespējas, Latvijas pircējiem internetā nodrošinām to, ko viņa sagaida. Šī pieeja arī atbalstīs mūsu ilgtspējīgo izaugsmi un pozitīvi ietekmēs mūsu darbību. Esam pārliecināti, ka šis solis mums palīdzēs sasniegt uzņēmuma mērķus,” uzsver K. Ozols, piebilstot, ka Latvijas e-komercijas tirgū iepirkšanās internetā vēl nekad nav bijusi tik ērta un vienkārša.
Nākotnē uzņēmums apņēmies palikt par pircēju iecienītāko e-iepirkšanās galamērķi Baltijā un nepārtraukti palielināt savu klātbūtni Somijā. “Nodrošinot bezmaksas piegādi, esam spēruši nozīmīgu soli pretī šim mērķim. Stratēģisko izmaiņu ieviešana Latvijas tirgū saskan ar mūsu ilgtermiņa stratēģiju, kurai sekojam līdzi,” saka Ozols.