«Tā bija nakts, kas paliks atmiņā,» pēc Džakomo Pučīni operas Toska pirmizrādes Vīnē atzina Kristīne Opolais.
«Tas ir tik īpaši un aizraujoši. Ja vien jums ir iespēja, nāciet un noskatieties to dzīvajā,» aicināja viņa. Tik provokatīvu Tosku, kāda tā ir Martina Kušeja režijā, nebija gaidījis neviens. Skatītāji atzina – Opolais uz skatuves ir nepārspējama, un kaislības, ko viņa izspēlēja jauniestudējumā, ir dīvas cienīgas.
Pirms pirmizrādes Opolais sniedza interviju izdevumam Bühne, kur atzina: «Es nemaz neesmu dīva, lai gan man, protams, arī ir savas robežas, ko neļauju pārkāpt. Diemžēl dažkārt esmu pārāk jauka, ar pārāk daudz ko samierinos, līdz vienā brīdī man ir gana.»
Interesanti, ka Karvadosi lomai izvēlēts tenors Džonatans Tetelmans. Zinot, ka vēl nesenā pagātnē Opolais ar viņu saistīja romantiskas attiecības, noticēt notiekošajam uz skatuves nav grūti. 2019. gadā viņa kopā ar čīlieti Tetelmanu uzstājās Cēsīs koncertā Draugi – Andrejam Žagaram.
Bija pagājis gads, kopš tapa zināms, ka izjukusi Kristīnes un diriģenta Andra Nelsona laulība, un Kristīne neslēpa, ka viņa un Džonatans ir pāris. Abi satikušies uz skatuves – kā mīlnieki citā Pučīni operā Bohēma.
Taču pandēmijā ilgāku laiku Kristīne un Džonatans bija šķirti, un paklīda runas, ka latvietei Grieķijā ir jauna simpātija – slavenais tenisists Stefans Cicipass. Kristīne bija aizrāvusies ne tikai ar viņa spēļu vērošanu, bet arī ar tenisa spēlēšanu.
Pērn intervijā žurnālam Santa Opolais sacīja, ka attiecībās ar tenoru traucējis viņa narcisms un greizsirdība. Taču romantiskas attiecības ar Cicipasu noliedza.
Gatavojoties Vīnes teātrī galvenajai lomai izrādē Toska, Opolais atzina – viņa bija nolēmusi šo lomu nedziedāt, jo lielākoties režisoru iecere nesakrita ar viņas izjūtām par to. Taču, kad saņēma piedāvājumu no režisora Martina Kušeja, viņa nespēja atteikties.
«Gribu būt dabiska uz skatuves, un to es varu, jūtot varoņa raksturu. Man nepatīk klišejas. Es gribu izbaudīt mēģinājumu procesu un kaut ko jaunu iemācīties,» intervijā izdevumam Bühne sacīja Opolais un norādīja, ka viņu nav apmierinājusi sistēma, kādā gadiem ilgi darbojusies.
«Aģenti tevi vienmēr ieliek vienās un tajā pašās lomās, un tev jāuzstājas, aizvadot dažus mēģinājumus vai iztiekot vispār bez tiem. Tas mani skumdina.»
«Tā ir kā lēkšana no vienām attiecībām uz nākamajām. Bet es meklēju dziļumu,» uzsvēra operdīva. Tāpēc viņa nesen nomainījusi aģentu. «Ar jauno aģentu man ir vienošanās, ka viņš mani ne uz ko nespiedīs. Es zinu visus piedāvājumus, un tikai pati izlemju, kuru pieņemt. Tas mani nomierina. Es vairs nevēlos būt šajās trakajās biznesa spēlītēs,» atklāta bija Kristīne.
Būdama desmitgadīgas meitas mamma, viņa vēlas savam bērnam pēc iespējas sakārtotāku un paredzamāku dzīvi, tāpēc kā māksliniece kļuvusi izvēlīgāka.
«Es uzņemos kādu projektu tikai tad, kad cilvēki mani patiešām novērtē un vēlas ar mani strādāt. Tāpēc arī šī Toska man ir kas ļoti īpašs, jo Martins Kušejs gribēja, lai tieši es tajā spēlēju,» piebilda viņa.