Teātra zinātniece Ieva Struka par Daci Eversu raksta, ka «viņa ir viena no retajām latviešu aktrisēm, par kuru iespējams apgalvot, ka viņa ir ziemeļnieciska». To pamanījuši arī režisori, un Daces radošajā biogrāfija ir skaistas lomas Ibsena lugās. Vienlaikus Dace ir arī ļoti latviska – kā Rūdolfa Blaumaņa Kristīne, Anna, Trīne, Pindacīša, Roplainiete un Indrānu māte.
Dace ir spēcīga un izturīga aktrise gan ārēji, gan iekšēji. Viņa izaugusi laukos, un jau no mazām dienām pieradusi spēt daudz. Viņai patīk būt pie dabas, tāpēc kopā ar brāli aktrise savulaik apņēmās uzturēt kārtībā ģimenes lauku mājas. Vietu, kur ik uz soļa ir kāda bērnības atmiņa. Darba daudz, bet tas Daci nebiedē. Kopjot un kārtojot dzimtas īpašumu, esot tā labā sajūta, ka
Daces senči visu redz un priecājas, jo bijuši krietni un strādīgi ļaudis.
Savu pirmo lielo lomu Dace Valmieras Drāmas teātrī Eversa nospēlēja 1981. gadā, kad aizstāja saslimušu kolēģi Inesi Ramuti izrādē Sieviete ārpus mīlestības un nāves. Toreiz Māra Ķimele noriskējusi un uzticējusi šo lomu meitenei, kura strādāja par režsora asistenti. Kopš tā laika jau aizritējuši 43 gadi, un nospēlēts daudz lomu gan uz skatuves, gan kino.
Bijuši arī krīzes brīži, kad Dace domājusi, ka jāpamet teātris.
Taču tad attapusi, ka neko citu viņa tik labi neprot… Tas grūtums uznākot brīžos, kad šķiet – vairs nav nekā jauna, tikai tāda atkārtošanās. Taču tad nāk jauna elpa un iedvesma, un viss pāriet, jo Dace no sirds mīl savu profesiju.
Dace neslēpj, ka parasti viņai eost grūti skatīties uz sevi filmās. Taču dzīve viņai dāvājusi krietnas, skaistas lomas. Viens no Daces režisoriem ir leģendārais Varis Brasla, kurš Dacē saskatīja Emīla mammu Emīla nedarbos un Martu Cīrulīti Ziemssvētku jampadracī. Pēdējos gados viņa spilgti sevi parādīja Daces Pūces filmā Bedre, kur atveido galvenā varoņa vecmāmiņu. Filmējusies arī jaunajā seriālā Pansija pilī.