«Lūdzu share, lai citiem negadītos kā man un manai ģimenei. Pēc pagājušās apkures sezonas izlēmām mainīt apkures sistēmu un vērsāmies pie Zusmanis Oskars un viņa firmas I Eco Energy. Tika noslēgts darba līgums un sastādīta tāme par materiāliem, kas jāsamaksā, jo jāpasūta materiāli. Tāmes atmaksa tika veikta martā savukārt darba līgumā izpildes termiņš – jūlija sākums.
Oskars veica demontāžas darbus un pievienoja ūdeni. Tad sekoja visādas atrunas, ka nav piegādāts pareizais katls, akumulācijas tvertnes utt. Veicot pirmo piegādi ar materiāliem sapratu, ka preces nesakrita ar tāmē norādītajām, kā arī cenu starpība bija pat 5x lielāka. Tāpēc sazinājos ar piegādātājiem un vaicāju par apkures katlu, uz ko saņēmu atbildi, ka katls nav izpirkts un šī ir prece uz mazu skaitu, tāpēc nepiegādā bez samaksas.
Vaicāju Oskaram kas pa lietu, jo tuvojas jau ziemas sezona, bet saņēmu atrunas, ka nav veikta apmaksa, īsāk sakot manu iemaksāto naudu bija licis lietā citur.
Piegādātā prece stāv neatpakota un to var atgriezt piegādātājam.
Dzīvē visādi gādās un centos rast risinājumus, bet sapratu, ka iniciatīva nāk tikai no manas puses ar vēlmi risināt šo problēmu. Pie notāra izveidojām parādzīmi, ko atteicās parakstīt un tiesā sūdzēt ir bezjēdzīgi, jo Oskars atkal var likvidēt kārtējo savu firmu un tāpēc ticu sociālās vides spēkam un brīdinu citus, lai nav mūsu stāsts.
Nauda joprojām nav atgriezta un apkure tā arī nav uzstādīta,» savu ierakstu noslēdz Čavars.