• Stendera ziepju fabrikas dibinātājs tagad cep bulciņas. Beidzot atradis savu nišu!

    Slavenības
    Zane Piļka- Karaļeviča
    28. decembris, 2023
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Jānis Bērziņš beķerejā saimnieko kopā ar dēlu Kristapu.
    Foto: Jēkabs Kalvelis (Picture Agency)
    Jānis Bērziņš beķerejā saimnieko kopā ar dēlu Kristapu.
    «Beidzot esmu atradis nišu, kurā jūtu piepildījumu. Man patiešām patīk beķera darbs,» atzīst uzņēmējs Jānis Bērziņš, kurš savulaik dibinājis tādus uzņēmumus kā «Stendera ziepju fabrika» un «Emīla Gustava šokolāde».

    Pirms pāris nedēļām Jānis Bērziņš kopā ar dēlu Kristapu un bijušo sievu Zani Rīgas centrā atvēra savu beķereju «Bazaar». Stāstot, kā nonākuši līdz idejai par savas ģimenes konditorejas izveidošanu, Jānis žurnālam «Privātā Dzīve» atzīst: «Salikām kopā Bērziņu prasmes – Kristapa un Zanes māku cept, un manu ķērienu mārketingā. Ja tā var teikt, ģimene apvienojās kopēja mērķa vārdā: radīt un tirgot prieku. Jo kas var būt jaukāks, kā tirgot bulciņas, lai citi gūtu prieku un baudu? Man patīk beķera darbs. Neslēpšu, tas ir smags, īpaši šobrīd, kad visu vēl darām paši. Septiņos rītā sākam un pusnaktī beidzam. Taču gandarījums, kad redzi, ka visas smalkmaizītes ir iztirgotas, atsver nogurumu.»

    Jānis stāsta, ka Kristaps Francijā ir beidzis prestižo konditoru skolu «Le Cordon Bleu».  «Pirms diviem gadiem mēģināja izveidot savu zīmolu un tirgot ekskluzīvus eklērus, bet viens, protams, nav karotājs. Viņam bizness neaizgāja tik labi, kā bija cerēts. Arī Zane Grieķijā kādu laiku nodarbojās ar vafeļu, cukura ziedu gatavošanu un kāzu kūku cepšanu. Pirms gada viņa atgriezās Latvijā, bija meklējumos – ko darīt tālāk. Tā sakrita, ka arī es biju meklējumos. Biju izmēģinājis dažādus biznesus – darbojies ar betonu, celtniecībā esmu strādājis, taču tagad ir skaidrs. Tas nav mans. Lūk, mazumtirdzniecība ir īstais, kas man padodas un uzrunā,» skaidro Jānis.

    Bērziņu beķereja atrodas vietā, kur apkārt ir daudz citu bulciņu cepēju – gan pašmāju, gan franču. Taujāts, vai nebaidās no konkurences, Jānis pārliecināti teic, ka nebaidās.

    «Gribam nedaudz mainīt bulciņu tradīcijas Latvijā.

    Ir pierasts, ka, piemēram, magoņmaizītei ir sava forma, speķa pīrāgam sava. Vēlamies to lauzt, piedāvāt ko interesantāku un neparastāku. Ir taču tik daudz veidu, kā savīt un pildīt bulciņu,» saka Jānis. «Mēs joprojām eksperimentējam, izmēģinot arvien jaunas formas, arī garšas, runājam ar cilvēkiem, noskaidrojam, kas patīk, nepatīk. Neesam vēl sasnieguši ideālu, lai varētu pateikt – šī bulciņa ir vienkārši izcila, bet esam ceļā uz to,» pārliecināts viņš. Konkurenti no tuvējām beķerejām jau bijuši izlūkos, ko tad uzņēmējs Bērziņš piedāvā.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē