ASV pārtikas produktu zīmoliem Uncle Ben’s un Aunt Jemima gaidāmas īpašas pārmaiņas – pārveidošot šo zīmolu logo, kuros attēloti tumšādainie. Aizsardzības ministrs Artis Pabriks tviterī atrādīja, ka viņa mājās palikusi pēdējā paciņa ar Aunt Jemima pankūku un vafeļu sauso maisījumu teju četru ASV dolāru vērtē.
«Šo paciņu piemiņai par kampaņu Black lives matter saglabāšu. Ar gadiem tās vērtība noteikti augs,» sarunā ar PDz lēš Pabriks. Viņš atzīst, ka šo produktu jau 10 gadus ved no komandējumiem ASV. To ieteikuši draugi, un arī košais paciņas dizains viņam šķitis gana atraktīvs. Pēc savas pēdējās pankūku un vafeļu sauso maisījumu paciņas bildes publiskošanas ministrs uzreiz tika vainots, ka nav patriotisks.
Esmu dzirdējis, ka no šīs zortes nāksies atteikties, demonstrantu spiediena rezultātā. Mana pēdējā paciņa virtuvē. Nāksies likt muzejā. pic.twitter.com/P4TaeDLfQW
— Artis Pabriks (@Pabriks) June 20, 2020
«Uzskatu, ka virtuvē jābūt daudzveidībai. Es izmantoju arī Dobeles dzirnavnieka un Balticovo produktus. Man šķiet jocīgi, ka tagad cenšamies būt ļoti politiski korekti un mēģinām atrast nosodījumu nevainīgās lietās. Protams, rasisms pastāv un tas ir jāapkaro. Tomēr zīmolu izvairīšanās no vārdiem melns, balts un gaišs ir krietni pārspīlēta,» uzskata Pabriks.