• Pretrasisma kustības sekas: slavenais Uncle Ben’s zīmols atteiksies no vēsturiskā logotipa

    Slavenības
    Anastasija Kuzminova
    20. jūlijs, 2020
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: heb.com
    Rasism skandāls sit augstu vilni, tāpēc dažādi uzņēmumi steidz mainīt savu produktu vizuālo noformējumu vai izņemt no aprakstiem iespējami netolerantus vārdus.

    ASV pārtikas produktu zīmoliem Uncle Ben’s un Aunt Jemima gaidāmas īpašas pārmaiņas – pārveidošot šo zīmolu logo, kuros attēloti tumšādainie. Aizsardzības ministrs Artis Pabriks tviterī atrādīja, ka viņa mājās palikusi pēdējā paciņa ar Aunt Jemima pankūku un vafeļu sauso maisījumu teju četru ASV dolāru vērtē.

    «Šo paciņu piemiņai par kampaņu Black lives matter saglabāšu. Ar gadiem tās vērtība noteikti augs,» sarunā ar PDz lēš Pabriks. Viņš atzīst, ka šo produktu jau 10 gadus ved no komandējumiem ASV. To ieteikuši draugi, un arī košais paciņas dizains viņam šķitis gana atraktīvs. Pēc savas pēdējās pankūku un vafeļu sauso maisījumu paciņas bildes publiskošanas ministrs uzreiz tika vainots, ka nav patriotisks.

     

    «Uzskatu, ka virtuvē jābūt daudzveidībai. Es izmantoju arī Dobeles dzirnavnieka un Balticovo produktus. Man šķiet jocīgi, ka tagad cenšamies būt ļoti politiski korekti un mēģinām atrast nosodījumu nevainīgās lietās. Protams, rasisms pastāv un tas ir jāapkaro. Tomēr zīmolu izvairīšanās no vārdiem melns, balts un gaišs ir krietni pārspīlēta,» uzskata Pabriks.

    0 komentāri

    Šobrīd komentāru nav. Tavs viedoklis būs pirmais!

    Pievienot komentāru

    Lai pievienotu komentāru autorizējies ar Santa.lv profilu vai kādu no šiem sociālo tīklu profiliem.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē