Lursoft dati liecina, ka par latviešu modes zīmola Nóló jauno īpašnieci kļuvusi izraēliete Filadelfija Gumenika un darījums noticis jūnija beigās. «Es pārdevu dāmai no Ukrainas, kura uz Latviju bija pārcēlusies jau pirms kara.
Pārdevu gan ražošanu, gan internetveikalu, gan veikalu – uzņēmumu ar visiem darbiniekiem.
Kā viņa biznesu organizēs tālāk, pat nezinu,» žurnālam Privātā Dzīve teic bijusī Nóló saimniece Viktorija Joniene.
Viņas radītie apģērbi bija ļoti iecienīti ne tikai Latvijas dāmu vidū. Zīmols ir populārs Baltijas valstīs un citur Eiropā. Jaunāko kolekciju skates bija apmeklētākās Rīgas Modes nedēļā. Viktorija uzsver, ka ir ļoti apmierināta ar savu izvēli, bet neatklāj, cik vērts ir bijis šis darījums
«Ja godīgi, neredzēju vairs iespēju attīstīt savu zīmolu. Tagad pasaulē mode stagnē un mēs vairs nespējām konkurēt, jo lielā algas nodokļa dēļ nevarēju vairs piedāvāt konkurētspējīgu cenu. Jau ilgu laiku man bija jāupurē kreativitāte un dizains. Ja es ražotu tādu apģērbu, kāds man patīk, cena būtu astronomiska. Visu laiku bija jādomā, kā kaut ko vienkāršot, kā izmantot mazāk auduma…
Par dārgākiem augstas kvalitātes materiāliem pat nevarēju atļauties sapņot. Man šis bizness jau bija kļuvis kā smaga nasta. Nóló nebija bizness, bet gan ļoti dārgs hobijs.» par 13 gadu ilgo darbošanos modes lauciņā saka dizainere.
Citas interesantas ziņas lasiet jaunākajā žurnāla Privātā Dzīve numurā!