• Megana Mārkla rada pati savu zīmolu un parāda pirmo produktu. Interesanta izvēle!

    Britu karaļnams
    Estere Jansone
    16. aprīlis
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Prinča Harija sieva aktrise Megana Mārkla martā atgriezās «Instagram». Šoreiz gan bijusī Holivudas aktrise nav izveidojusi savu privāto profilu, bet gan reklamē pašas radīto jauno zīmolu.

    Kad 2018. gadā Megana precējās ar princi Hariju, britu karaļnama protokols un noteikumi liedza prinča sievai saglabāt savus sociālo tīklu profilus. Iepriekš Megana bija liela «Instagram» cienītāja un regulāri savus fanus iepriecināja ar jaunām fotogrāfijām. Nu hercogiene ir atgriezusies.

    Megana Mārkla šogad dibinājusi savu uzņēmumu «American Riviera Orchard» un radījusi tam sociālo tīklu profilus. Līdz šim tajos publicētas bildes ar paša uzņēmuma logo un pāris īsie stāstiņi, kur redzama Megana gatavojam maltītes senlaicīgā stilā ieturētā virtuvē. Lai gan Meganas uzņēmuma darbības virziens ir vēl visai neskaidrs, viņas sekotāji min, ka tas varētu būt saistīts ar mājas preču ražošanu.

    Nupat Mārkla saviem sekotājiem atklājusi pirmo pavedienu. Viņa savām draudzenēm – dizainerei Treisijai Robinsai un argentīniešu sabiedrības dāmai Delfinai Blekjē kā dāvanu nosūtījusi savu pirmo produktu. Tas ir luksusa klases zemeņu ievārījums skaisti noformētā burciņā. Draudzenes jau publiski atzinušas – ievārījums ir izcili gards.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē