Jauno horeogrāfi PDz sastapa Dailes teātra sezonas atklāšanas preses konferencē. Apsēdusies maliņā, viņa ar interesi klausījās Dž. Dž. Džilindžera stāstījumā par gaidāmajiem sezonas jaunumiem. Līdz šim noslēpumainā skaistule Linda, kas teātrī ir jau divus gadus, no intervijām ir atteikusies. Šoreiz viņa PDz pastāstīja: «Mani teātrī ieveda mana radiniece aktrise un režisore Rēzija Kalniņa, kura ir mana tēva dvīņu māsa. Esmu Krista Kalniņa vecākā meita (Linda ir mācītāja Krista Kalniņa meita no pirmās laulības – PDz). Pirms divām sezonām Rēzija mani uzrunāja, vai es negribu strādāt teātrī. Tobrīd Dž. Dž. Džilindžers iestudēja izrādi Bannija Manro nāve un viņam bija vajadzīga horeogrāfe. Tā mēs sadarbojamies līdz pat šim laikam. Teātrī man ļoti patīk, strādāju jau trešo sezonu. Tagad esmu asistente, taču nosaukumam nav nozīmes, jo, esot teātrī, pienākumi pārklājas.» Vaicāta, kur apguvusi darbam nepieciešamās zināšanas, bija atklāta: «Kultūras akadēmiju nepabeidzu, jo brīdī, kad Dž. Dž. Džilindžers man piedāvāja darbu uz pilnu slodzi, kursa vadītāja man teica, ka ir jāpieņem lēmums – palikt akadēmijā vai pievērsties teātrim. Nolēmu nelaist garām iespēju strādāt teātrī, jo akadēmijā mācījos tieši teātra dēļ. Dzīve rādīs, varbūt kādreiz studēšu teātra režiju.» Linda šosezon ir horeogrāfe arī vairākiem Rēzijas Kalniņas iestudējumiem. Viņa teic, ka līdz šim lielākais izaicinājums bijis strādāt ar holandiešu režisoru Janu Vilemu van der Bosu pie izrādes Bīstamie sakari, kur paralēli horeogrāfes darbam pildījusi arī tulka pienākumus.
Kā savas simpātijas pret jauno kolēģi komentē pats Dž, Dž. Džilindžers lasi šīs nedēļas žurnālā PRIVĀTĀ DZĪVE.
Tevi varētu interesēt arī: