Liels bija Instagram zvaigznes Agnijas Grigules pārsteigums, kad populārajā ķīniešu internetveikalā Aliexpress, kas ir zināms ar slavenu zīmolu lētām kopijām, viņa pamanīja pašas radītā zīmola Honeymoon High pakaļdarinājumu. Sarunā ar PDz viņa neslēpj – par šo faktu neskumst.
«To, ka mūsu preces plaģiāts pieejams šajā internetveikalā, neizjūtu kā apdraudējumu. Tas pat ir pagodinājums un kompliments, ka mūs kopē. Zvanīt juristam, lai risinātu šo jautājumu, es negrasos,» saka Agnija. «Es labprāt iegādātos šo Aliexpress preci, lai pārbaudītu tās kvalitāti un uzzinātu, ko tad saņem cilvēki, kas pērk šo plaģiātu,» prāto viņa. Nekad agrāk Grigule gan šajā internetveikalā neko neesot pasūtījusi.
Honeymoon High sporta kostīma kopiju ķīnieši tirgo par 10 eiro, bet Grigules interneta veikalā oriģināls nopērkams par 140 eiro. «140 eiro par sporta kostīmu pilnībā atbilst tā kvalitātei. Šo tērpu varēs valkāt divus gadus, nevis divas reizes un redzēt, ka sēžamvieta jau ir izdilusi un pēc mazgāšanas ir savēlies audums,» skaidro influencere.
«Daudzi Latvijā ir aizspriedumaini un vaicā – kādēļ tik dārgi? Bet mēs esam par ilgtspēju. Mūsu apģērbs netiek ražots bērnu rokām Vjetnamā, un to apliecina zviedru auduma piegādātāju sertifikāts. Man ir tīra sirdsapziņa, ka tas nav netīrs bizness.
Es zinu, ka, to ražojot, neviens nav cietis. Esmu par cilvēcību un drošiem darba apstākļiem, tādēļ mūsu precēm ir augstākas cenas.
Diemžēl daudzi nesaprot, ko atbalsta, pērkot lētu apģērbu,» pauž viņa.
Honeymoon High dibinātāja stāsta, ka jau sen briedusi ideja par apģērbu līniju, un pandēmijas laikā, kad daudzi pašizolējās mājās un cieņā bija ērti sporta kostīmi, zīmola jaunums ātri vien kļuva pieprasīts visā pasaulē. «Divu mēnešu laikā izsūtījām preces uz 30 pasaules valstīm. Šobrīd tās ir topā ASV, Austrālijā un Šveicē. Arī Latvijā mums ir uzticami fani. Iet diezgan labi,» apgalvo Agnija. Ārzemēs zīmola klienti lielākoties ir vecumā no 25 līdz 35 gadiem, bet Latvijā no 35 līdz 40 gadiem. Agnija uzsver, ka panākumu pamatā ir pareizi izvēlēta stratēģija. «Honeymoon Hhigh apģērbu marketingam iztērēju tieši nulli eiro,» palepojas viņa.