• Jaunā zvaigzne Emilija uzņem apgriezienus. Viņas faniem būs īpaša atpazīšanas zīme

    Slavenības
    5. marts
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Emilija Bērziņa
    Foto: Publicitātes foto
    Emilija Bērziņa
    «X Faktora» zvaigzne Emilija Bērziņa izdevusi savu jau otro singlu «Noticēt sev» Viņas dziesma veltīta visiem, kuri Emiliju atbalsta viņas muzikālās karjeras sākumā. Piektdien viņa to pirmatskaņos vairākus tūkstošus lielai auditorijai.

    Dziesmas «Noticēt sev» teksta un mūzikas autore ir Emilija pati. Šo, tāpat kā viņas pirmo hitu «Sirds pelnos», producējis zviedru mūziķis Povels Olsons. «Man bija iespēja vienu dienu paciemoties Zviedrijā, Stokholmā, producenta Povela studijā, lai ierakstītu dziesmas vokālus. Dziesmai ir nedaudz cita dinamika nekā man līdz šim ierasts, tāpēc biju ļoti priecīga arī šīs dziesmas ierakstā sadarboties ar Povelu», atklāj Emilija.

    Viņai ir tikai 21 gads, bet jau izdevies spoži pieteikt sevi Latvijas mūzikā. Emilijai esot jau vairāki pašas sacerētu skaņdarbi, un šim – «Noticēt sev» ir arī versija angļu valodā – «Game». Arī to viņa cer reiz parādīt pasaulei.

    8. martā viņa savu jauno dziesmu dziedās mūzikas ierakstu gada balvas «Zelta Mikrofons» pasniegšanas ceremonijā. «Pēc šova saņēmu ļoti daudz ziņu sociālajos tīklos un, satiekot cilvēkus visdažādākajās situācijās, visi man teica – tici sev un tev viss izdosies! Arī mana mentore Aija Auškāpa uz krekliņa, kuru vilku uz vienu no uzstāšanās reizēm, ar lieliem drukātiem burtiem sirds rajonā uzrakstīja – TICI, TEV IZDOSIES! Šo dziesmu veltu visiem, kuri mani atbalstīja tad un tagad,» teic Emilija. Tas gan nav vienīgā dāvana. Par godu singlam klajā laista arī mūziķes pirmā suvenīru līnija – krekliņi ar iedvesmojošo vēstījumu «Noticēt sev». Tie par 15 eiro pieejami baltā un melnā krāsā, un kļūs par Emilijas fanu atpazīšanās zīmi.

    «Kādreiz es jūs satikšu ar tieši šādu pašu krekliņu un varēšu to parakstīt – novēlēt to, ko jūs novēlējāt man,»

    uzvelkot to, aizkustināta ir pati Emilija.

    «Mana «Sirds pelnos» «Spotify» noklausīta jau vairāk nekā 115 tūkstošus reižu! Ceru, ka tikpat labi veiksies arī jaunajai dziesmai,» tā Bērziņa.

     

    ,

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē