Revidējot savus parfimērijas plauktus, Diāna Pīrāgs nolēma šķirties no smaržām, kas netiek izmantotas. To vidū bija arī paziņas vesti 10 ml smaržu, kas ļoti līdzinās Yohji Yamamoto sieviešu aromātam Yohji, kas it kā pievilinot izvarotājus, raksta žurnāls Privātā Dzīve.
Internetā Diāna ievietoja sludinājumu, ka parfīmu pārdod par 15 eiro. «Diemžēl šis aromāts vairs nav pieejams tirdzniecībā, un to praktiski neatrast. Kādreiz tas man ļoti patika,» smaržas komentēja dziedātāja. Viņa pastāstīja, ka Yohji aromāts pirmoreiz pārdošanā nonācis 1996. gadā, vēlāk klajā tika laistas atjaunotās versijas. Diāna neslēpa arī saklausītu versiju, kādēļ šo parfīmu vairs neražo: «Iespējams, tas noticis pēc dažām reizēm, kad sievietes, kuras bija iesmaržinājušās ar Yohji, piedzīvojušas izvarošanas mēģinājumus.» Lai gan tas izklausījās baisi, smaržas viņai tomēr izdevās pārdot.
Izrādās Diāna smaržu pasaulē jūtas kā zivs ūdenī, savulaik mājās viņai bijušas pat 700 pudeļu smaržīgo aromātu. Ar cik aromiem tagad iztiek Pirāgs, lasiet jaunākajā žurnāla Privātā Dzīve numurā.
Jaunākajā PDz numurā lasiet:
Brālis piepilda Žagara vēlēšanos. Juris atklāj, kāpēc nebūs pieminekļa un goda zīmes.
X Faktora zvaigzne Alise Haijima Japānā smagi saslimst. Pat nonāk ratiņkrēslā un zaudē redzi!
Patiesība par Vondas brīnumaino tievēšanu. Kāpēc Panorāmas diktorei jātaisnojas?
No apsarga par prezidentu? Noskaidrots prezidenta kandidāta Didža Šmita pagātnes noslēpums.
Diāna Pīrāgs tirgo bīstamas smaržas. Tās pievilinot izvarotājus!
Izskatās, ka Tu izmanto reklāmu bloķēšanas rīku (ad-blocker)?
Mūsu portāla lasītājiem bez maksas ir pieejami kvalitatīvi raksti. Reklāmas ir vienīgais veids, kā mēs varam turpināt piedāvāt bezmaksas saturu. Lūdzu, izslēdz savu reklāmu bloķēšanas rīku (ad-blocker)!