«Es nerēķinu, cik daudz izmaksā dažādas skaituma procedūras. Tas tāpēc, ka mans vīrs ir tas, kurš tērē uz tādām lielām un globālām lietām, savukārt man to tēriņu ir maz. Ja tas ir skaistuma jautājums, es apzinos, ka šeit es netaupīšu un neskaitīšu, jo es uzskatu, ka es to varu atļauties,» atklāj Elīna Didrihsone.
Jautāta par to, vai uzņēmēja izmanto priekšrocību, ka viņai pieder veikals, konstanti sev nodrošinot jaunu apģērbu, Elīna atbild: «Es skatos uz tiem produktiem kā uz darbu, es nedomāju, ko es varētu paņemt. Es drīzāk skatos un domāju, kā tu viņu savilksi komplektā, taču reizi mēnesī aizeju uz noliktavu un paskatos, ko es gribētu sev.»
«Reklamējot apģērbu, mums ar vīru gribas dot cilvēkiem emocijas, esam sapratuši, kas notur cilvēku uzmanību. Mums tas ir kaut kas smieklīgs un ātrs, jo mums vienmēr patīk dot īpašās akcijas vai piedāvājumus. Tā ir mūsu reālā dzīve, ko redzat sociālajos tīklos, man patīk parādīt, kādi esam īstenībā,» stāsta uzņēmēja Elīna Didrihsone.