Žurnāls «Privātā Dzīve» savā jaunākajā numurā vēsta, ka savulaik par vienu no talantīgākajiem Latvijas teātra režisoriem atzītais Vladislavs Nastavševs ar saviem darbiem konkrēti nostājies agresora – Krievijas – pusē, un, neskatoties uz kaimiņvalsts pastrādātajām zvērībām Ukrainā, vēsā mierā Krievijā līksmo paša režisētās izrādēs, muzicēs mākslas centrā, kuru atklājis Krievijas prezidents Vladimirs Putins, un tamlīdzīgi rīkojas…
Tikmēr lielākā daļa Latvijas kultūras un mākslas korifeju ļoti atklāti pauduši savus uzskatus par Krievijas agresiju Ukrainā. Jaunā Rīgas teātra mākslinieciskais vadītājs Alvis Hermanis, sākoties karam Ukrainā, pat pieprasīja dzēst viņa vārdu no izrādes «Šukšina stāsti» afišām Krievijā.
Sarunā ar žurnālu «Privātā Dzīve» Alvis Hermanis saka:
«Nastavševu pazīstu, tāpēc viņa uzvedība mani nepārsteidz.
Toties pārsteidz mūsu kultūras «gaišo un progresīvo spēku» klusēšana par šo gadījumu, jo šis fakts visiem bija zināms jau pirms vairāk nekā mēneša.»
Ar Nastavševu Hermanis vairs nekomunicē. «Ar šo režisoru mūsu teātris nesadarbojas jau četrus gadus. Iemesls – viņa attieksme pret sievietēm darba procesā. Arī par šo viņa problēmu zina visa vietējā «progresīvā» sabiedrība, taču klusē, jo viņš ir savējais,» norāda Hermanis.
Jau šā gada sākumā intervijā žurnālam «Privātā Dzīve» Hermanis pauda: «Mums teātrī ir bijuši divi konkrēti gadījumi, kad esam tikuši vaļā no viena režisora un viena jaunā aktiera. Vienā gadījumā cilvēks psiholoģiski pazemoja aktrisi, otrā – fiziski.» Toreiz viņš atteicās saukt konkrētus vārdus, vien minēja, ka tie ir teātra aprindās zināmi cilvēki.
Citas aktuālas un interesantas ziņas lasiet jaunākajā žurnāla «Privātā Dzīve» numurā!