Viņš norādīja, ka valstij ir jādomā, kā motivēt pedagogus, tajā skaitā augstskolu pedagoģijas programmu absolventus, lai viņiem būtu vēlme doties strādāt uz skolām.
Runājot par citām nozares prioritātēm, valsts pirmā persona atzina, ka programma «Skola 2030» ir izgaismojusi vairākas lietas, kas ir jāprecizē un jākoriģē, piemēram, skolās būtu jāatsāk vēstures kā atsevišķa priekšmeta mācīšana.
Ļoti būtiski ir arī domāt par to, kā palīdzēt skolas nodrošināt ar mācību materiāliem, sacīja Valsts prezidents.
Par problēmām un prioritātēm izglītības jomā valsts pirmā persona uzturot regulāru dialogu ar izglītības un zinātnes ministri. Prezidenta vērtējumā, ministre diezgan daudz dara, lai atrastu pareizo līdzsvaru nozarē, sākot ar pedagogu atalgojuma problēmām un beidzot ar izglītības kvalitātes stiprināšanu.