Vitas stāsts (62 gadi)
«Pirms pieciem gadiem ar vīru atpūtāmies Ēģiptē. Tur man piesējās pedikīra meistars, trīs dienas dancoja apkārt, lai uztaisu pedikīru. Aizgāju pie viņa un ļāvos procedūrai. Pēc divām dienām man uz gurna uzmetās savāds bumbulis. Sākumā nesapratu, kas tas ir, apsārtumu smērēju ar tējaskoka eļļu. Cerēju, ka iekaisums mazināsies, apstrādājot to ar antibakteriālu līdzekli. Nekas nelīdzēja. Atgriezusies mājās, piezvanīju pazīstamai feldšerei, dzīves gudrai sievietei, kura savā mūža izgājusi cauri ugunij un ūdenim. Uzklausījusi simptomus, viņa nedomājot teica: «Vai, tā taču roze! Ņem zilu papīru, krītu un brauc pie manis.» Aizbraucu. Feldšere pretēji pulksteņa rādītāja kustības virzienam trīs reizes ap apsārtumu ar joda šķīdumu apvilka apļus, it kā ierobežojot rozes izplatību. Līdzīgi kā mežā ap ugunskura vietu smiltīs izveido dziļu iedobi, lai uguns neizplatās tālāk. Tad viņa uz zilā papīra uzvilka krustus un piesēja man pie gurna. Viņa neskaitīja rožu vārdus.
Man ir tā: roze guļ, guļ, guļ un tad ar trīs četru mēnešu amplitūdu – bāc! – tā uzliesmo. Kad roze uzplaukst, ir sajūta, it kā gludeklis būtu pielikts pie ādas. Sarkanais pleķis parādās vienā un tajā pašā vietā – uz gurna. Labi, ka to vietu neredz. Vārdo mans vīrs, jo es pati netieku tai vietai klāt. Sākumā es skaitīju vārdus: Zila roze, zaļa roze, sarkana roze izput, iznīkst kā rīta rasa salnā, tā kā vecs mēness, kā saulītes ēna, tā lai iznīkst šī kaite kā tās rozes. Lai tev nedzeltu, nepamptu, netvīktu, nedurtu un arī nesāpētu. Tagad vārdus vairs neskaitu. Vīrs dara tāpat, kā ierādīja feldšere – apvelk rozes malas ar jodu un liek zilo papīru ar baltajiem krustiem. Tikai tā es dziedinos. Lai gan roze piemetas regulāri vairākas reizes gadā, pie ģimenes ārstes es neesmu gājusi. Kā dakteri paši ir teikuši, viņi ar šīm kaitēm nekad nav tikuši galā un cilvēkus sūta pie vārdotājas.
Neesmu sapratusi, kas ir tas trigeris, kas izsauc rozi. Es rakstu dienasgrāmatu, un man ir viegli izsekot iepriekšējo dienu notikumiem. Pēc ierakstiem esmu mēģinājusi sasaistīt, kāpēc tā atkal parādījusies. Nav bijis ne stresa, ne kreņķu, ne baiļu, neesmu cilvēku pūlī noskatīta ar ļauno aci, bet – ir. Rožu vārdiem neticu, bet esmu atradusi savu metodi. Vakaros skaitu Tēvreizi ar domu – par ļaunu nenāks. Tu jau skaiti priekš sevis. Normalizējas elpošana, labi nāk miedziņš. Katram ir jāatrod savs paņēmiens, kas palīdz.»
Baltās raganas Sanitas Peteres stāsts
«Manā kolekcijā ir plašs ezoterikas meistaru un klientu atnesto stipro vārdu klāsts. Es kolekcionēju vecas Bībeles, evaņģēlijus, dziesmu grāmatas, recepšu grāmatas, senus mājas aptieku izdevumus. Vecākās Bībeles datētas ar 1785., 1848., 1875. gadu. Ar Bībeli var dziedināt, tajā ir vārdi, vārdojumi, kas palīdz noteiktās situācijās.
Svētajos Rakstos var meklēt atbildes uz dažādiem jautājumiem, lūgt palīdzību samilzušas problēmas risināšanai.
Kā tas notiek? Pēc nejaušības principa ver vaļā Bībeli un lasa. Sākumā teksts var šķist neloģisks, bet, kad mirkli padomā par to, kas atvērtajā lappusē rakstīts, atbilde nāk.
Manā kolekcijā ir arī tā sauktā Baltā un Melnā buramvārdu grāmata. Balto buramvārdu grāmatu mēdz dēvēt arī par Debesu grāmatu. Senāk cilvēki to turēja mājās, uzskatīdami, ka tā mājas saimniekus sargā pret nelaimi un briesmām. Baltā grāmata ir kā Bībele, Svētie Raksti, no tās gadu gaitā izrakstīti labie vārdiņi dažādu slimību dziedināšanai, cilvēku un īpašuma aizsardzībai, labklājībai. Ir arī vārdi pret zagļiem, lopu ārstēšanai. Esmu izrakstījusi vārdus no Baltās grāmatas un tos pēc vajadzības dodu saviem klientiem. Daži tos ievieto kapsulā, uzsākot mājas celtniecību. Ārēji tie ir kristīgi teksti, bet patiesībā spēcīgi maģiski vārdojumi.
Ja cilvēks nejauši savās mājās vecāku, vecvecāku arhīvā atrod stipros vārdus, tos nevajadzētu dedzināt, no tiem nav jābīstas. Tā ir vērtība, ko ieteicams saglabāt. Buramvārdus var nodot meistaram, vārdotājai, kas mācēs tos lietot. Vārdus var piedāvāt Latvijas Nacionālajai bibliotēkai, muzejiem, privātajiem muzejiem, kolekcionāriem. Šie vārdi ir mūsu vēsture, mūsu saknes. Pārsvarā tie norakstīti no Baltās grāmatas. Senāk šo dievišķo buramvārdu grāmatu dziednieki izmantoja dziedniecībā. Tai nav nekādas saistības ar 6. un 7. Mozus grāmatu, ko uzskata par Melno grāmatu. Klienti man ir teikuši – tantei kaimiņos ir Melnā grāmata. Cilvēki no tās baidās, jo agrāk vārdojumi, rituāli izmantoti kaitniecībai. Daži arī šodien ar Melno grāmatu biedē cilvēkus, neapjauzdami, ka ar šādām lietām nejoko un ļaunums ar bumeranga spēku nāk atpakaļ.
Melno grāmatu ir tik, cik ir luterāņu baznīcu, jo ar to palīdzību priesteri veikuši tā sauktos eksorcisma jeb sātana izdzīšanas rituālus. To mācītāji lietoja garu aizbiedēšanai, ja tie traucēja māju saimniekiem. Padomju vara centās iznīcināt ticību un dievnamus, tajā laikā pazuda arī Melnās grāmatas. Senāk uzskatīja, ka Melnā grāmata ir katram mācītājam un tai piemīt tāds spēks, ka ar to var nolādēt, izsaukt mirušo garus. Kad ļaudis to sāka izmantot ļaunos nolūkos, cits citu cenzdamies noburt, 6. un 7. Mozus grāmata no Bībeles tika izņemtas. Es uzskatu, ka Melno grāmatu nevar izmantot sava labuma gūšanai.
Biežāk pie manis vēršas cilvēki, kas meklē vārdus mājas, īpašuma, sevis un tuvāko aizsardzībai. Izplatīti ir rožu, tiesas, taisnīgas tiesas, arī materiālā labuma gūšanas vārdi. Ir vārdi biteniekiem, labai tirdzniecībai. Vārdojumi sargā ceļojumā, ir maģiskas formulas, rituāli, kas palīdz pārdot automašīnu. Kad vadīju semināru par stiprajiem vārdiem un rituāliem, tā laikā vairākas dalībnieces, skaitot buramvārdus un veicot īpašu rituālu, pārdeva savu auto. Senos rituālus var modernizēt atbilstoši mūsdienām, jo agrāk mašīnu nebija.
Katrai dzīves situācijai ir noteikti vārdojumi, tāpēc, kas vienā ārstniecības epizodē der, citā var nederēt.
Katrs var piemeklēt tos vārdus, kas viņam strādā vislabāk. Var skaitīt dzīves skolotājas Luīzes Hejas afirmācijas jeb pozitīvus apgalvojumus dažādu slimību ārstēšanai. Ir vārdi, kuros minēti teksti no Bībeles. Katrs Bībeles psalms ir ceļu attīrošs, ceļu atverošs. Var skaitīt latviešu tautas buramvārdus, dainas, hinduisma un budisma tradīcijās skandē mantras. Skaitot Tēvreizi, var izdziedināties. Dziedinošās formulas ir veidotas no vārdiem un skaņām, kas sargā no nelaimēm, negadījumiem, atbrīvo no slimībām.
Vairākas manas klientes no vārdiņiem, ko es esmu viņām devusi, ir izveidojušas savas labo vārdu grāmatiņas. Tāpat kā senāk, kad sievietes cita no citas pārrakstīja stipros vārdus, ko tagad bērni un mazbērni atrod mājas bēniņos, dzimtas arhīvā. Lai vārdi darbotos, tie jāpārraksta ar savu roku. Vārdus vecajā drukā var latviskot. Apgāds «Zintnieks» izdevis vairākas «Labo vārdiņu» grāmatas, kurās apkopoti no meistariem savākti buramvārdi. Arī tie ir jāpārraksta ar savu roku un tikai tad jāskaita. Lasot vārdojumu no grāmatas vai datorrakstā, cilvēks nespēs paust nepieciešamo intonāciju. Pārrakstot buramvārdos tiek ielikta cilvēka enerģija, domtēls, bet neapzinātā intonācija, kas parādās, tos lasot, pastiprina izredzes izdziedināties. Vārdojot slimību, vienlīdz svarīga ir gan vārdu vibrācija, gan cilvēka iekšējais spēks. Bieži vien pašiem sev ir grūtāk palīdzēt, jo pieslēdzamies ar sirdi un nespējam objektīvi novērtēt esošo situāciju.»
Rozes vārdošana
«Praksē visbiežāk tiek lietoti rožu vārdi. Vecmeistare, kas nu ir aizsaulē, man nodeva 134 rožu vārdus. Eksistē dažādas tehnikas, kā noņemt rozi. Parasti slimības vārdošanai izmanto baltu krītu un zilu papīru, taču, lai vārdi iedarbotos spēcīgāk, es iesaku iegādāties baznīcā svētītu krītu, kas svētīts naktī no 18. uz 19. janvāri. Var pats uzrunāt krītu, lai tas dziedina slimību. Mācītāji iesaka ar baznīcā svētītu krītu virs durvīm uzvilkt zīmes vai kodu mājas aizsardzībai. Katru gadu šis kods mainās.
Rozes vārdošanai izmanto zilas krāsas galda salveti, ko pirms rituāla uzrunā, trīs reizes noskaitot rozes vārdus. Pēc tam ar baznīcā svētītu vai uzrunātu krītu uz tās ar vienu rokas vilcienu uzvelk apli un tā vidū iezīmē krustu. Tad uz apļa pulksteņa rādītāja kustības virzienā velk 12 krustiņus. Kad tas izdarīts, ņem baznīcas sveci, to aizdedzina un ar sveci virs salvetes gaisā uzvelk krustu. Pēc tam 12 reizes pulksteņa rādītāja kustības virzienā sveci apļo pa apli, uz kura savilkti krustiņi. Tikai tad salveti liek uz rozes.
Vēlams, lai papīra centrā ievilktais krusts saskaras ar rozes sakni, karstāko vietu, no kuras roze plešas uz perifēriju. Lai papīrs turas, to nostiprina ar teipu, var uzvilkt zeķi, kurai nogriezta pēda. Kad zilais papīrs ir piestiprināts rozes skartajai vietai, vēlreiz trīs reizes skaita rožu vārdus. Apsēju tur diennakti, pēc tam noņem, zilo papīru sadedzina un pelnus izkaisa vējā. Deviņas dienas liek aplikumu un skaita rožu vārdus. Bieži vien jau pēc divām trim dienām cilvēkam kļūst labāk. Viņam šķiet, ka roze ir pazudusi un dziedināšanas rituāls ir jāpārtrauc. Taču pēc nedēļas roze sāk ziedēt no jauna…
Ir universāli rožu vārdi, ar kuriem var mēģināt vārdot visas rozes. Ja vārdi nepalīdz, iespējams, ir vajadzīgi citi. Lai zinātu, kādus vārdus izvēlēties, ieteicams meistaram vai vārdotājai parādīt rozi. Slimības simptomi ir paaugstināta temperatūra un sarkans, karsts izsitums uz ādas. Ja apsārtums izveidojies uz kājas, jāpārbauda, vai tā nav tromboze, trofiskā čūla. Visspēcīgākā ir vilka roze, kas var izplesties pa visu ķermeni. Tā pēc simptomiem atgādina psoriāzi. Lai to izdziedinātu, dziednieks taisa smēri, uz kuras uzrunā rozes vārdiņus. Arī ar jostas rozi vēlams vērsties pie meistara, jo, pirmkārt, tā atrodas neērtā vietā, otrkārt, šo rozes formu dziedinot, dziednieks gatavo augu uzlējumu, kam uzrunā rožu vārdus. Jostas roze diemžēl var atkārtoties. Nevajadzētu pašam uzrunāt arī kaulu rozi.
Pārsvarā roze uzmetas pēc nobrīnējuma, bailēm, tā var parādīties no stresa, iekšējiem pārdzīvojumiem.
Nesen pie manis uz konsultāciju ieradās vīrietis ar jostas rozi. Viņš, uzlicis austiņas, darbā strādāja pie datora. No mugurpuses pienāca kolēģis un viņu nobiedēja. No izbīļa un šoka viņam uz sejas uzmetās roze. Ir jāatturas no ieraduma citus biedēt.»
Dziedināšanai un nelaimes atvairīšanai
«Senāk aizsardzības vārdus mammas šuva dēliem pie krekla, kad viņi gāja armijā, deva tos līdz militārajā misijā, ilgstošā komandējumā. Aizsardzības vārdus vai kodus var uzrakstīt uz lina auduma ar zilu, sarkanu vai zaļu tinti, tos var krustdūrienā iešūt kreklā. Ir arī aizsardzības kods, ko liek mašīnā, lai zagļi to nenozog. Agrāk saimnieki lietoja aizsardzības vārdus, lai pasargātu laukus no noskatīšanas. Aizsardzībai izmanto arī Bībeles tekstus, piemēram, 91. psalmu. Ir vārdi bērnu aizsardzībai, vārdojums, ko lasa, kad bērnam nāk zobiņi. Stiprie vārdi var palīdzēt neauglīgai mātei tikt pie bērniņa. Tautas dziedināšanas tradīcijā atrodami vārdi pat trakam cilvēkam – lai viņš nāk pie veselā saprāta.
Vārdus pret galvassāpēm, zobu, kaulu sāpēm, kārpas noņemšanai un citām ligām lasa vairākas reizes, pat vairākas dienas pēc kārtas, kamēr sāpes pāriet. Tos var norakstīt un likt uz problemātiskās vietas, vakarā var palikt zem spilvena. Stipra vārdotāja var novārdot tā, ka zobi otrreiz mūžā vairs nesāp. Esmu par to runājusi ar stomatologiem. Vārdojums ir vērsts uz šūnām, kas sastāv no ūdens, organiskām un neorganiskām vielām. Ūdens vada informāciju, tāpēc cilvēka šūnas, orgāni, orgānu sistēmas, kas pārsvarā sastāv no ūdens, reaģē uz vārdojumā ietverto vibrāciju, informāciju. Meistare uzrunā vārdus uz ūdens mikroelementiem, kas atrodas zobos, un tie vairs nesāp. Dziednieks var uzrunāt arī ūdeni, sāli, taukus, kas vada informāciju, un, slimniekam lietojot šos produktus, dzerot aprunāto ūdeni, pašsajūta uzlabojas.
Zagļu piesiešanas vārdus skaita, kad lieta ir nozagta. Manā praksē bijuši vairāki gadījumi, kad saimniekam izdevies atgūt nozagto mantu. Vienam klientam nozaga dārgu traktoru. Es ieteicu trīs ceturtdienas veikt kādu rituālu, ko viņš veica divas ceturtdienas, taču ilgāk nevarēja gaidīt, jo bija jāturpina strādāt, un cerība atrast nozagto tehniku izsīka. Viņš iegādājās jaunu traktoru, taču es mudināju paveikt rituālu līdz galam. Viņš to atkārtoja arī trešajā ceturtdienā un jau nākamajā dienā saņēma ziņu no policijas – traktors ir atrasts. Tas bija pamests mežā. Pēc rituāla, mantas atgūšanas ir jāpateicas augstākajiem spēkiem, jāziedo nauda, jāpiedalās labdarības akcijā vai jāizved pastaigā patversmes dzīvnieki.
Vārdotāju arsenālā ir čūsku, bišu, govju, zirgu vārdi. Nobrīnētiem bērniem, kas ir slimīgi, sirgst ar dažādām neirozēm, slapina gultā, nerunā, vēlama zirgu terapija. Iesaku vecākiem viņus vest uz jāšanas sportu. Kas ir nobrīnēts bērns? Tas nozīmē, ka dzimtā ir cilvēki – kāds no vecākiem, vecvecākiem, radiem –, kas viņu nav vēlējušies.
Buramvārdi var palīdzēt satikt dzīves draugu. Ar īpaša rituāla palīdzību vientuļais cilvēks nodod savu privāto dzīvi augstākiem spēkiem, un Visums izlemj, kad un kādu partneri viņš satiks kopdzīvei.
Tomēr nedrīkst piesaistīt otru cilvēku, pieburt precētu vīrieti vai ar maģijas palīdzību atgriezt partneri, kurš aizgājis no attiecībām.
Skaitot buramvārdus, var uzlaboties attiecības ar otru pusi, saglabājot laulību. Savukārt cilvēki, kas dzīvo nereģistrētās attiecībās, var pieņemt lēmumu juridiski nostiprināt savienību.
Pēc izdziedināšanās ir jāpateicas augstākiem spēkiem, meistaram. Var ziedot, palīdzēt kādam, kam klājas grūti.»
Buramvārdi veiksmei, veselībai, aizsardzībai
Rožu vārdi
Zila roze, zaļa roze, sarkana roze izput, iznīkst kā rīta rasa salnā, tā kā vecs mēness, kā saulīte ēnā. Tā lai iznīkst šī kaite kā tās rozes. Lai tev nedzeltu, nepamptu, netvīktu, nedurtu un arī nesāpētu.
Pret galvassāpēm
Kaulu vaina, tev būs stāvēt savā vietā, kur Dievs, Tas Kungs, tevi ir radījis un Tas Dievs, Tas Svētais Gars, tevi ir atpestījis. Jums, smadzenes, nebūs ne pampt, ne sāpēt iekš dienas gaišuma un spožuma, kamēr saule vēl nav nogājusi, iekš Dieva Tā Tēva, Dieva Tā Dēla un Tā Svētā Gara vārda. Āmen.
Vārdi pret zobu sāpēm
Uguns plosās, uguns plosās. Zobu tārpi, melnas, baltas rozes visas plosās. Tārpi, izdilstiet kā vecs mēness, sakalstiet kā veca purva niedra. (Skaita 3 reizes). Āmen. (Saka 9 reizes.)
Lai veiksmi nenoņemtu
Kungs, mans Dievs, es stāvu tavā priekšā. Eņģeli, mans sargātāj, no ļaunām sirdīm atbrīvotāj, glāb mani, sargā mani. Kā mīloša māte nevēlas bērnu no krūts noraut, tā lai neviens nekad, nekādos apstākļos neņemtu un neatņemtu manu veiksmi. Pavairo, Kungs, manu veiksmi, sūti, Kungs, aizsardzību no ienaidniekiem. Eņģeli mans, esi ar mani, sargā manu laimi un veiksmi. Dieva Tēva, Dieva Dēla un Dieva Svētā Gara vārdā. Āmen.
Lai veiksmi nenoskaustu
Neaizskar mani, naidniek, nedz ar vārdiem, nedz darbiem,
Nedz ar uguni, nedz zobenu, nedz paslēptu nazi, nedz ar ledu, nedz atriebību,
Ne naktī, ne dienā, ne sārtā rītausmā.
Neviens matiņš man nenokritīs
No naidnieka vai nedrauga rokas.
Āmen.
Vārdi jāskaita, izejot no mājas.
Vārdojumi mājokļa aizsardzībai
- Dievs visiem piedod un palīdz. Palīdzi, Dievs, mūsu mājai un visiem, kas tajā dzīvo! Dieva Tēva, Dieva Dēla un Svētā Gara vārdā! Āmen.
- Dievmāte, atceries par savu māju, kurā tu piedzimi, kurā dzīvoji, aizgāji, no rītiem ar lūgšanu cēlies. Kur ēdi? Kur dzēri? Kur zīmi gaidīji? Svētī manu māju, glāb no visādiem nekrietniem lāstiem un atpestī to. Tavu asiņu, Dieva Tēva, dēļ, palīdzi. Manu māju, Dievmāte, svētī. Dieva Tēva, Dieva Dēla un Svētā Gara vārdā! Āmen.
Aizsardzības kods, ko šuj uz linu auduma
F;L;V;UI;Y+
Gada nelaimīgās dienas
Janvāris: 11, 12, 18, 26
Februāris: 6, 16, 17
Marts: 1, 12, 13
Aprīlis: 3, 12, 13, 16
Maijs: 8, 10, 17, 20
Jūnijs: 1, 7, 13
Jūlijs: 1, 3, 5
Augusts: 1, 3, 7, 20
Septembris: 13, 17, 30
Oktobris: 15, 17
Novembris: 11, 17
Decembris: 11, 17, 30
Vēl nelaimīgākas – 3. marts, 1. aprīlis, 14. augusts, 12. septembris, 4. un 8. decembris.
Izrakstīts no Baltās grāmatas