Dizains & komforts
Dizaina sadaļa jebkura produkta apskatā ir vissubjektīvākā, taču domāju, ka daudzi piekritīs – H5 austiņas nepārprotami sasaucas ar «PlayStation 5» konsoli. Tā vien šķiet, ka abas šīs ierīces būtu jāpārdod komplektā, jo stilistiski tās sader pat labāk nekā katliņš ar vāciņu. Tās nav tik agresīvas un ekspresīvas kā «HyperX» produkti, kas izskatās pēc klasiskām geimeru austiņām. Šeit ieturēts mierīgāks stils. Japāņu miers un harmonija. Kas attiecas uz toņiem, tad austiņas pieejamas baltā vai melnā krāsā.
Ja dizainu varam novērtēt ar acīm un pirmais iespaids parasti ir tas, kas nosliec mūs par labu (vai sliktu) konkrētā modeļa iegādei, tad ir kāda būtiska nianse, ko pārbaudīt var tikai ierīces lietošanas laikā. Tas ir austiņu komforts. Ja kādam šķiet, ka austiņas ir un paliek austiņas, tad visdrīzāk neesat aizvadījuši kārtīgu videospēļu maratonu. Gadījumā, ja austiņu dizains nav ergonomisks un izvēlētie materiāli ir nepārdomāti, tad jau pēc neilga laika jutīsiet diskomfortu, rīvēšanos, spiešanu. Kā ir H5 gadījumā? Komforts ir augstā līmenī.
Austiņu stīpas vidusdaļā izmantots mīksts un pufīgs polsterējums, bet ausis nosedz mīksti spilventiņi, kas neizdara spiedienu uz mūsu ausīm. Arī ierīces svars ir neliels – 260 grami. Salīdzinājumam, «HyperX Cloud Alpha Wireless» ir par gandrīz 80 g smagākas.
Vienlaikus jāsecina, ka ierīces uzbūvē izmantotie materiāli joprojām rada kvalitatīvu iespaidu, kas neliela svara austiņu segmentā nav pārāk bieži.
Ņemot vērā to, ka ikdienā testēju jaunākos auto industrijas veikumus, tad dažādas analoģijas ar automašīnām ir neizbēgamas. Tehnika ir un paliek tehnika. Ja pie auto stūres nejutīsieties ērti, tad pat vislabākais spēkrats nebūs paredzēts jums. Ar austiņām ir tieši tāpat, tāpēc komforta faktoru nedrīkst novērtēt par zemu. Ir forši, ka mums ir tiesības pārdomāt un, ja nepieciešams, veikalam atdot iegādātās austiņas, ja tās nešķiet pietiekami ērtas, tomēr esmu visai drošs, ka H5 gadījumā par to pat neiedomāsities.
Pat pēc garas «Counter Strike» (CS2) sesijas austiņas neradīja diskomfortu. Vienīgais, ar ko saskāros, bija emocionālais nogurums. Tie, kuri ir spēlējuši šo spēli un zina, ko nozīmē komunikācija ar tikko iepazītiem komandas biedriem no austrumu puses, tie noteikti sapratīs.
Apskata turpinājums: