Abonē SANTA+ un saņem individuālu astrologa prognozi šim gadam!
ABONĒT!
  • Skudriņa saņem prestižas balvas un žilbina ar saviem tērpiem: Latviešu nopelns!

    Pasākumi
    Estere Jansone
    5. decembris, 2024
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: No Gundegas Skudriņas personīgā arhīva
    Radošā apvienība «Skudras Metropole» prestižajā konkursā «BEA World festival» Romā izcīnījusi sudrabu un bronzu.

    Šā gada novembra izskaņā Itālijas galvaspilsētā Romā norisinājās BEA (best event award) – pasākumu industrijas gada lielākais notikums pasaulē, kuru paši pasākumu organizētāji pielīdzina kino industrijas Oskara ceremonijai. Konkurss notiek jau gandrīz 20 gadus, un

    šogad tajā tika iesniegts rekordliels darbu skaits – 463 darbi no 38 valstīm sešos kontinentos.

    Piedalījās 1300 delegāti un 110 starptautiskās aģentūras no visas pasaules. No tiem četri dalībnieki bija no Latvijas – aģentūra Luka, aģentūra Labdako Events, aģentūra Agency SponsorKing – a member of 27Names un arī radošā apvienība Skudras Metropole sadarbībā ar dizaina risinājumu uzņēmumu Don’t Panic. Gundegas Skudriņas apvienība šogad mājās pārveda divas nozīmīga balvas. Par projektu Christmas Residence izcīnīta sudraba godalga kategorijā Proprietary Format, bet ar projektu Digital Flower GalleryChampagne Bar –  bronza kategorijā Creative Installation

    Kā allaž, Skudriņa apbalvošanas ceremonijā žilbināja ar saviem greznajiem tērpiem. Viņa atzina, ka vienmēr šādiem īpašiem gadījumie izvēlas tikai Latvijā radītu apģērbu. «Man milzīgs prieks ik gadu konkursā saņemt daudz komplimentus par tērpiem,» neslēpj Gundega.

    «Šogad pat nācās uzkavēties uz skatuves ilgāk, jo ceremonijas vadītāji īpaši vēlējās izcelt arī vizuālo tēlu.

    Tas ir mūsu Latvijas dizaineru nopelns,» lepojas Gundega. Arī saviem ārzemju konkurentiem, kas interesējas – kur viņa tikusi pie tik stilīgiem tērpiem, Gundega labprāt dod mūsu vietējo dizaineru kontaktus un aicina arī viņus piemērīt kaut ko no mūsu mākslinieku darinājumiem. «Paldies brīnišķīgiem Latvijas dizaineriem, kuru tērpos jūtamies pārliecinoši, brīvi un stilīgi un ar prieku tos prezentējam pasaulei,» pauž Skudriņa un pateicas Unai Bērziņai, Katjai Šehurinai un Artim Štamgūtam.

     

    Skudriņa uz skatuves kāpa mirdzošā kostīmā ar milzu banti pār ķermeni. Šis tērps izsauca klātesošo ovācijas!
    Skudriņa uz skatuves kāpa mirdzošā kostīmā ar milzu banti pār ķermeni. Šis tērps izsauca klātesošo ovācijas!

     

    Šajā konkursā lieliski veicās arī citiem Latvijas pārstāvjiem. Aģentūra Luka ieguva divas balvas par Vecums? Nē, tikai skaitlis! – 2. vieta ekonomiskās klases pasākumu kategorijā un 3. vieta bezpeļņas organizācijas kategorijā. Savukārt Agency SponsorKing – a member of 27Names ieguva divas balvas par Swedbank dažādības simutoru – 2. vietu izglītojošu pasākumu kategorijā un trešo vietu tehnoloģisko risinājumu kategorijā. 

     

    Konkursā piedalījās gan vietējie līderi, gan globāli nozīmīgi spēlētāji no dažādām pasaules malām. Par iekļūšanu finālā cīnījās tādi pasaulslaveni zīmoli, kā Coca-Cola, BMW, Ferrari, FIFA, Guinness, Corona, Google, L’Oréal Paris un pats galvenais, Paname24 – ar Parīzes 2024. gada Olimpisko spēļu atklāšanas ceremoniju.

    «Šogad rekordlielais dalībnieku skaits palielināja konkurenci un spriedzi vēl nebijušos apmēros. Pat olimpiādes veidotāji piedalījās šajā notikumā un ieguva prāvu pulku balvu. Arī viņiem ir svarīgs nozares profesionāļu vērtējums, tieši tāpat kā mums. Mūsu komanda ļoti priecīga un pagodināta, ka spējam stāvēt līdzās nozares korifejiem, ka

    sīvā cīņā uzveicām konkurentus, kuru darbiem budžeti mērāmi miljonos,

    ka žūrija piešķīra sudraba un bronzas godalgas, saskatot mūsu darbos izcilus rezultātus un jēgpilnu vēstījumu,» priecājas radošās apvienības Skudras Metropole vadītāja un radošā direktore Gundega Skudriņa.

    «Tas ir spilgts apliecinājums mūsu spējai konkurēt starptautiskajā arēnā. Iegūtās atzinības ir visas komandas nopelns, kas notikumu radīšanā un īstenošanā darījuši krietni vairāk, kā prasa pienākums,» pauž projekta vadītājs Toms Veiss.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē