Tūrisma preču popularitāte, salīdzinot ar pērnā gada ziemu, skaidrojama ar iedzīvotāju ceļošanas plāniem. Šogad izteiktāk nekā iepriekšējos gados par ceļojumu galamērķiem tiek izvēlētas siltākas valstis, ko reprezentē pirktās preces.
Tāpat redzams, ka līdz ar jaunā gada iestāšanos iedzīvotāji turpina ievērot solījumus dzīvot aktīvāk un veselīgāk. Apkopotie dati liecina, ka fitnesa aprīkojuma un trenažieru pārdošanas apjomi ir auguši par divām reizēm, savukārt pirktākā produkta – skrejceliņu – pārdošanas apjomi ir kāpuši par pusotru reizi, salīdzinot ar aizvadīto gadu. Pieprasīti ir arī velotrenažieri un elipsveida trenažieri.
Tā kā laikapstākļi nav sasnieguši ierasto janvāra temperatūru netiek pirkti, distanču, kalna slēpes, ragavas, ziemas apģērbs, sildītāji, liecina 220.lv apkopotā informācija.
*Dati par pārdošanas apjomiem ziemas periodā ir apkopoti un salīdzināti par laika periodu no 2018. gada novembra līdz 2019. gada janvāra vidum un 2019. gada novembra līdz šī gada janvāra vidum.