Pēc dziesmas videoklipa atrādīšanas sabiedrībā raisījās diskusija par to, vai par nodokļu maksātāju naudu bija nepieciešams veidot tik apjomīgu raidījumu par gatavošanos Eirovīzijai.
«Latvijas Televīzija pieņēma lēmumu veidot raidījumu Kā uzvarēt Eirovīzijā? Samantas Tīnas ceļš uz Roterdamu, lai nodrošinātu kvalitatīvu izklaides saturu un parādītu detalizētu ieskatu, kā notiek gatavošanās konkursam, sākot ar dziesmas tapšanas aizkulisēm un beidzot ar videoklipa uzņemšanas aizkulisēm,» PDz paskaidro LTV komunikācijas speciāliste Krista Luīze Priedīte.
«Jā, raidījums tika finansēts no LTV satura budžeta,» apstiprina Priedīte.
«Ņemot vērā to, ka par raidījuma veidošanu ir noslēgts līgums ar producentu apvienību, projekta izmaksas saskaņā ar līgumu ir konfidenciāla informācija, ko bez otras puses piekrišanas nevaram izpaust.» Auditorijas rādītāji apliecinot, ka lēmums par šāda raidījuma veidošanu bija pareizs.
«Vienu epizodi vidēji skatījās vairāk nekā 58 tūkstoši skatītāju. Pirmā epizode piesaistīja vairāk nekā 71 tūkstoti interesentu, bet pēdējā, kurā notika dziesmas pirmatskaņojums, – vairāk nekā 61 tūkstoti.»
Dziesmas un videoklipa vēstījums bijis pašas mākslinieces ziņā. «LTV deva dziedātājai pilnu māksliniecisko brīvību, gan strādājot pie dziesmas, gan veidojot priekšnesuma vīziju. Samanta jaunajā dziesmā ir turpinājusi pērn iesākto spēcīgas sievietes tēmu. Rezultāts ir veiksmīgs, kvalitatīvs un aktuāls un, pēc LTV domām, saskan ar Eirovīzijas idejām un ir cienīgs pārstāvēt valsti starptautiskā līmenī.»