Dzelzs rumaka pamatā ir izmantots 2016. gada Indian Scout modelis, no kura ir noņemts viss liekais – somas, bagāžnieks, liels divvietīgs sēdeklis, milzīgi izpūtēji, liels priekšējais dubļusargs un stikls. Pēc ievērojamajām pārmaiņām motocikls ir kļuvis zemāks, vieglāks un ērtāks braukšanai.
“Zīmols Indian man asociējas ar vecajiem, ļoti stilīgajiem motocikliem, izņemot šo – Scout modeli, tas gan ir nepievilcīgs. Tāpēc centāmies to izmainīt un radīt jaunu dizainu, ievērojot seno sporta motociklu stilu. Savu artavu dzelzs rumaka pārveidē ielika arī visiem motobraucējiem zināmie meistari – Hotabičs, kas pilnīgi no “nulles” izgatavoja jaunu ādas sēdekli pēc manām skicēm, un Vilnis, kas veica dizaina krāsošanu,” norāda kaislīgs motobraucējs, Metalhammers idejiskais virzītājs un dizainers Juhans Losop jeb Aleksandrs Blūmentāls.
Citi lasa
Teju visas jaunās motocikla detaļas ir radītas Metalhammer darbnīcā vai pēc paša Juhana skicēm tepat Latvijā. Lai tas līdzinātos senajiem sporta braucamajiem, tam ir uzlikta ērta, oldskūlīga stūre, noņemti priekšējie kāpšļi un uztaisīti speciāli kronšteini kāju platformai ar visiem bremžu un ātruma pārslēdzēju mehānismiem.
Speciāli šim dizaina projektam ir uztaisīts arī priekšējais spoilers ar lukturi, priekšējais dubļusargs, aizmugurējās numurzīmes plāksne un kronšteini. Dzelzs rumaks ir arī ticis pie jauna dizaina izpūtēja ar misiņa uzgaļiem un modernizēta aizmugurējā dubļusarga, kurā iebūvēts stopsignāls un jauni pagrieziena rādītāji.
Uz Latvijas ceļiem šo dizaina motociklu diemžēl neredzēsim, jo jau tuvākajā laikā tas dosies pie jaunā īpašnieka uz Vāciju. Starp citu, moto spēkrats ir pārveidots tā, lai tas legāli varētu braukt pa Vācijas ceļiem.