Arī šogad Audi Burbuļu parādi un tās ietvaros rīkotās meistarklases apmeklēja liels interesentu skaits, kas parāda, ka vīna kultūra Latvijā joprojām attīstās pareizajā virziena, uz baudīšanas izpratni. Starp citu, starpkaru periodā Rīga bija šampaniešu baudīšanas lielpilsēta, kā liecina arhīvu materiālos atrastās restorānu dzērienu kartes un tā laika aculiecinieku memuāri, un tieši pie mums radies slavenais teiciens par kāju mazgāšanu šampanietī!
Parādē tradicionāli varēja degustēt gan Latvijā importētos šampaniešus un dzirkstošos vīnus no visas pasaules, gan arī atsevišķu ražotāju īpaši uz šo pasākuu atvestās pērles. Dzērienu cenu diapazons svārstījās no pavisam pieejamiem, bet kvalitatīviem dzērieniem līdz 189 eiro vērtajam Champagne Louis Roederer Cristal 2008.
Kā pasākuma atklāšanā ieteica Riga Wine & Champagne rīkotājs Aigars Nords, galvenais bija izvēlēties «koncepciju», jo sesijas trijās stundās izmēģināt visu nav iespējams un arī nevajag mēģināt, jo Burbuļu parāde tomēr ir patīkama, dzīvespriecīga un bezrūpīga baudīšana ar draugiem un domubiedriem nekā saspringta mācībstunda. Cik sanāca parunāt ar apmeklētājiem, šīs «koncepcijas» katram bija savas – kurš izvēlējās salīdzināt un iepazīt rose šampaniešus, kurš — dzērienus virs 100 eiro, kāds todien mērķtiecīgi izgaršoja Blanc de Noir, cits mēģināja sev atklāt atšķirību starp šampanieti un prosecco vai cava.