2018. gadā amerikāņi, reibumā iepērkoties internetā, iztērējuši 39,4 miljardus dolāru (34,3 miljardi eiro), liecina finanšu portāla Finder aptauja. Ir samazinājies iedzērušo pircēju skaits, taču viņu pirkumi ir kļuvuši vērtīgāki. Ja 2017. gadā katrs no šādiem drosminiekiem vidēji tērēja 447 dolārus, tad pērn šī summa pieauga gandrīz divkārt, līdz 736 dolāriem par reibuma pirkumu.
Biežāk pie sava konta tukšošanas dzērumā ķeras vīrieši, veidojot 56% no visiem pircējiem. Viņi arī spēcīgāk atbrīvo skopuli sevī, tērējot 870 dolārus pret sieviešu 511 dolāriem.
Savukārt paaudžu vidū rekordisti ir tā sauktie mileniāļi, kuri vidēji iztērē vairāk nekā 1000 USD, bet visprātīgākie reibumā ir X paaudzes pārstāvji, kas atļāvušies iegādāties sev diez vai vajadzīgas lietas 496 dolāru apmērā.
Kas attiecas uz pirkumiem, tie gan ar retiem izņēmumiem ir diezgan garlaicīgi. Puse no iereibušajiem tērētājiem iegādājas dažādus pārtikas produktus, otrs populārākais pirkums ir apģērbs un apavi, trešajā vietā ir cigaretes.
Starp citu, sociālajos tīklos eksistē mirkļbirka #drunkamazonpurchases, kur apkopoti visai interesanti reibuma pirkumi, piemēram, dinozaura tērpi un Spaidermena kostīmi pieaugušajiem vai 100 drēbju pakaramo komplekts.