Abi piloti zināja, ka viņus gaida sacensības, bet ar katru nākamo disciplīnu un vēl jo vairāk uzzinot, kas būs zaudētāja balva, viņu smaids kļuva arvien platāks un smiekli skaļāki. Pirmais posms bija braukšana ar elektriskajiem kartingiem, kas abiem puišiem ir pierasta lieta, nu, vismaz attiecībā uz kartingu. Elektriskie – tas jau pasaulē ir retums.
Otrais posms, kas izrādījās visaizraujošākais skatītājiem, bija braukšana ar mikroautobusu Latvija, pa ceļam trasē paņemot trīs pasažierus – trīs savas komandas pārstāvjus, kuriem pēdējie metri līdz finišam bija jāaizstumj baltais rafiņš ar rokām. Kādu nu kurš taktiku izvēlējās – Jānis Baumanis izvēlējās vienu brašāku mehāniķi, kuram lielāks stumšanas spēks, savukārt Bakerūds pielietoja kantēšanu, pasažieriem piepalīdzot busiņam ātrāk izbraukt līkumus. Baumanis pēc finiša atzina, ka WorldRX fināls ar visiem sešiem apļiem pilnā ātrumā esot vieglāks nekā šis viens aplis ar Latviju bez stūres pastiprinātāja.
Citi lasa
Pēdējais, trešais, pārbaudījums bija slaloma brauciens ar LADA automašīnu, bet – ar reverso stūri, kas nozīmē, ka mašīna, stūri pagriežot pa labi, brauc pa kreisi. Un, lai pavisam sajauktu galvu, pēdējais posms bija iebraukšana garāžā atpakaļgaitā. Abi piloti atzina, ka šis jau līdzinājās visiem 12 apļiem ar rallijkrosa auto – slapja mugura bija gan Baumanim, gan Bakerūdam.
Šajās improvizētajās sacensībās ar rezultātu 2:1 (Bakerūds bija ātrākais ar Latviju) uzvarēja Jānis Baumanis. Zaudētājam Bakerūdam savukārt tika aplis ar uzvarētāju plecos.