• Dāvids atgriežas ar jaunu šovu, kuru palīdzēs vadīt mākslīgā intelekta robots

    Kino un TV
    Santa.lv
    Santa.lv
    20. aprīlis, 2023
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Savulaik populārā «Dāvidšova» vadītājs, modes mākslinieks Romāns Andrejevs nāk klajā ar jaunu šovu «Žetons par uzdrīkstēšanos», kas būs skatāms interneta platformā «YouTube». Dažādi sabiedrībā zināmi cilvēki atklās vēl līdz šim nedzirdētus faktus par sevi, kā arī piedalīsies jautros izaicinājumos.

    Jaunajā šovā Dāvids ar viesiem spēlēs «Patiesība vai risks» – sarunas laikā viesiem būs jāatbild uz dažādiem jautājumiem, atklāti pastāstot par savu pieredzi, tomēr, ja viesis nevēlēsies atbildēt uz kādu no jautājumiem, viņam būs jāizpilda kāds izaicinājums.

    Skatītāji varēs dzirdēt gan faktus par šova viesu dzīves stilu, attiecībām, modi, gan dažbrīd Dāvids uzdos viesiem pikantus jautājumus vai izvaicās viņus par Latvijā aktuālām tēmām. Modes māksliniekam šovu palīdzēs vadīt mākslīgā intelekta robots Īvī.

    Pirmās šova epizodes viesis ir pazīstamais multimākslinieks Kaspars Blūms-Blūmanis jeb Kašers.

    Sarunas laikā Kaspars atklāti stāsta par savu bērnību un attiecībām ar vecākiem, «Okartes skatuves» pieredzi un sajūtām, kļūstot atpazīstamam, modi, nākotnes plāniem, kā arī atbildēja uz Dāvida pikantajiem jautājumiem par Kaspara attiecībām ar vīru, fitnesa treneri Jāni Miņinu, situāciju ar pašmāju influenceri un uzņēmēju Elīnu Didrihsoni un Kaspara zīmolu «Kasher Bloom».

    Sarunas laikā Kaspars arī spēja izpildīt visus trīs izaicinājumus.

    Modes mākslinieks Dāvids saka, ka šovs «Žetons par uzdrīkstēšanos» nebūs tāds kā citi: «Šis būs šovs, kur viesi labi pavada laiku un, iespējams, atklāj kādu savu citiem nezināmu šķautni. Šova koncepts ļauj ne tikai skatītājiem izklaidēties, bet iepazīt pašmāju slavenības no pilnībā cita skatupunkta, dodot iespēju viņiem atklāti pašiem pastāstīt par sevi.»

    Šovu «Žetons par uzdrīkstēšanos» būs iespējams skatīties platformas «YouTube» kanālā «Žetons par uzdrīkstēšanos ar Dāvidu». Šova epizodes pie skatītājiem nonāks reizi divās nedēļās.

    Dāvids ir radījis vairāk nekā 50 tērpu kolekcijas, ieguvis vairākus starptautiskus apbalvojumus, veidojis individuālu stilu gan privātpersonām, gan vadošajiem Latvijas uzņēmumiem. Piedalījies vairākos televīzijas projektos un teātra izrādēs.

    Modes mākslinieks šovu raksturo kā atklātu sarunu, melnā humora un interesantu izaicinājumu pilnu un izklaidējošu.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē