Pēc SEB līzinga datiem 2019. gadā jaunus spēkratus vairāk ir iegādājušies vīrieši – 61%, no kuriem vairākums pēc zodiaka zīmes ir Lauvas. Savukārt no visām sievietēm, kuras šogad iegādājušās jaunas automašīnas, vairākums ir Ūdensvīri.
Gan sievietes, gan vīrieši visbiežāk automašīnu iegādājušies vecuma grupā no 36 līdz 50 gadiem. Turklāt šajā vecuma grupā arī vairāk tiek iegādātas jaunas, nevis lietotas automašīnas.
Sievietes priekšroku vairāk dod Toyota, Hyundai un Nissan automašīnām, savukārt vīrieši – Škoda, Toyota un Nissan.
“SEB līzinga klienti joprojām vairāk izvēlas vidējās un kompaktās apvidus klases automašīnas, turklāt vīrieši iegādājas vidēji par 21% dārgākas automašīnas, nekā sievietes, kas skaidrojams ar plašāku papildaprīkojuma izvēli. Visvairāk jaunas automašīnas tiek reģistrētas vasaras mēnešos – jūnijā, jūlijā un augustā, kad vairumam ir arī atvaļinājumi.
Savukārt vismazākā aktivitāte vērojama gada sākumā – janvārī un februārī, kad nepieciešamie uzkrājumi jaunā gada apņemšanās īstenošanai vēl tikai tiek plānoti,” stāsta SEB līzinga vadītāja Agnese Ozolkāja.
Populārākie raksti