Skandāls uzvirmoja pēc tam, kad žūrija bija lēmusi nepiešķirt žūrijas balvu jomā «Ģimene». Žūrija akcentēja, ka vēlas rosināt pārdomas par to, ka bērnu vecāki mēdz nevajadzīgi un nepārdomāti izmantot bērnus, lai reklamētu noteiktus produktus vai pakalpojumus. Šajā kategorijā par ietekmīgākajām tika nosauktas «@amanda_gein», «Medium» – @santaniim, «Makro» – @rutadvinska. Taču daudzas māmiņas-influenceres un arī citi klātesošie satura veidotāji žūrijas pamatojumā saklausīja didaktisku pamācīšanu, tāpēc sociālajos tīkos raisījās karstas diskusijas. Tomēr ietekmelim Denisam Ševeļovam ir cits viedoklis – viss nebija tik slikti, kā izklausās.
«Šogad bija prieks vērot, ka pasākumā balvas bija vizuāli glītāk noformētas un bija ieviesti dažādi jauninājumi, tomēr dažas lietas, manuprāt, varēja labāk,»
skaidro talantu aģentūras Collex dibinātājs un influenceru pētnieks Deniss Ševeļovs.
Deniss uzsver, ka šoreiz pasākums tika sagandēts ar neveiksmīgi izvēlētiem vārdiem un argumentiem no žūrijas puses. «Šādā karstumā un ažiotāžā vārdi un nianses pazuda, un pirms balvu pasniegšanas diskusija par šo problemātiku nonivelējās. Manuprāt, tā ir kutelīga tēma un prasa delikātu diskusiju.
Es arī būtu sašutis, ja es no visa saklausītu, ka manu atvasi sauc par produktu, lai arī tā gluži nebija,» saka Ševeļovs.
Viņaprāt žūrija savu viedokli pasniegusi pārprotami – no skatuves runa izklausījusies pēc matu skaldīšanas. «Žēl, ka šogad žūrijas balva netika piešķirta «Ģimenes» kategorijai,» saka Ševeļovs. Viņš uzskatā, ka visas izvirzītās satura veidotājas bija pelnījušas balvas un atzinības.
Deniss stāsta, ka šajā un arī pagājušajā gadā no viņa talantu aģentūras Collex klientiem, kuru vidū ir 50 populāri digitālā satura veidotāji, piemēram, Rūta Dvindska, Rojs Rodžers, Signe Meirāne, Laura Vizla un citi, ir saņēmuši tikai divas vai trīs balvas. Viņš saskata neobjektīvu vērtēšanas sistēmu.
«Es aicinu pasākuma rīkotājus pārskatīt žūrijas paneļa veidošanas principus, pieaicināt vairāk ekspertus no ārzemēm,»
iesaka Ševeļovs. «Jābūt arī pašiem ārzemju influenceriem, kā arī nozares praktiķiem, nevis tikai žurnālistiem un izdevējiem. Gluži kā to dara Adwards vai Baltic Communications Awards,» saka influenceru pētnieks Deniss. Viņš iesaka ieviest arī tautas balsošanu, lai turpmāk iemīļotākais satura veidotājs būtu sabiedrības ievēlēts! «Kopumā man prieks, ka labo lietu ir vairāk nekā slikto un Golin ir izdevies izveidot spēcīgu tradīciju Latvijas influenceru novērtēšanai!»