Līdz šim 2022.gadā «airBaltic» pārvadājusi vairāk nekā 2,6 miljonus pasažieru, kas jau ir vairāk, nekā lidsabiedrība pārvadāja katrā no iepriekšējiem diviem gadiem 12 mēnešos kopumā.
Kompānijā norāda, ka šie rezultāti norāda uz izteiktu pieprasījumu pēc ceļojumiem. Salīdzinājumā ar iepriekšējiem diviem gadiem «airBaltic» saskata tendenci, ka pasažieri ir daudz pārliecinātāki un mazāk piesardzīgi attiecībā uz turpmāko ceļojumu plānošanu – viņi veic biļešu rezervāciju krietni agrāk, iegādājas dažādus papildu pakalpojumus, lai atvieglotu ceļojumu un tamlīdzīgi.
Lidsabiedrība novērojusi arī pirmspandēmijas periodam līdzīgu tendenci, pasažieriem rezervējot biļetes īpašiem brīžiem un svinībām, piemēram, skolēnu brīvlaikam rudenī, vasaras saulgriežu brīvdienām, slēpošanas ceļojumiem ziemā un tamlīdzīgi. Atpūtas braucienus joprojām pasažieri turpina rezervēt laicīgāk nekā, piemēram, īso brīvdienu vai biznesa ceļojumus.
Elastīgums pēc biļetes iegādes «airBaltic» lidojumam ir viena no galvenajām jomām, kuras virzienā lidsabiedrība ir strādājusi, lai pēc pandēmijas piedzīvošanas vēl vairāk attīstītos. Lai atvieglotu procesu un padarītu ceļošanu ērtāku un patīkamāku, «airBaltic» saviem pasažieriem piedāvā plašu dažādu papildu produktu un pakalpojumu klāstu – ceļojumu apdrošināšanu, iespēju mainīt lidojumu, tā datumu vai pasažiera vārdu un daudz ko citu.
Jau vēstīts, ka «airBaltic» 2021.gadā pārvadāja kopumā 1,628 miljonus pasažieru, kas ir par 21,4% vairāk nekā pirmajā pandēmijas gadā – 2020.gadā.
«airBaltic» apgrozījums pagājušajā gadā bija 204,1 miljons eiro, kas ir par 41% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi samazinājās par 49% un bija 135,7 miljoni eiro.
Latvijas valstij pieder 96,14% balsstiesību «airBaltic» kapitālā, bet finanšu investoram, Dānijas uzņēmējam Larsam Tūsenam piederošajam «Aircraft Leasing 1» – 3,86%.