Ar tādu atbildi nav jāsamierinās, bet jāvēršas ārstniecības iestādes administrācijā, kurā saņemts atteikums. Otrs solis ir vērsties Nacionālā veselības dienesta (NVD) klientu apkalpošanas centrā, zvanot pa tālruni 80001234 vai rakstot [email protected]. Tur visas sūdzības tiek reģistrētas un nodotas kontroles speciālistiem.
Tev jāzina, ka ārstniecības iestādēm pieraksts ir jāveic 6 mēnešus uz priekšu.
Ja tas ir ilgāks par pusgadu, jāveido gaidītāju rinda un ar tevi jāsazinās, tiklīdz atbrīvojas vieta.
Ja pakalpojuma saņemšanai esi pierakstījusies vairākās ārstniecības iestādēs, neaizmirsti atteikt pierakstu tajās, uz kurām neplāno doties. Ja uz plānoto vizīti vai izmeklējumu neparedzētu apstākļu dēļ nevarēsi ierasties, savlaicīgi informē ārstniecības iestādi.
Atceļot nevajadzīgu pierakstu, tu dosi iespēju apmeklēt ārstu vai veikt izmeklējumu kādam citam.
Pēc Veselības ministrijas parlamentārā sekretāra Artjoma Uršulska teiktā, rindas pie ārstiem un uz izmeklējumiem veido ne tikai finansējuma apjoms, bet tas, ka ap 20 procentiem pacientu neierodas uz pieteiktajām vizītēm.