Kad jūs ejat uz restorānu, kā izvēlaties, ko pasūtīt?
Ir divi varianti — vai nu eju uz restorāna pēc kaut kā jau zināma, piemēram austerēm un šampanieša, vai arī eksperimentēju no A-Z.
Kā rīkojaties, ja izrādās, ka atnestais ēdiens nav kvalitatīvs vai garšīgs?
Tā notiek ļoti reti, bet cenšos ar pamatotu kritiku ziņot nepilnības un arī uzklausīt, ko var risināt šajā situācijā.
Vai ir gadījusies situācija, kad arī jūsu gatavotais ēdiens nav izdevies? Kā šādā situācijā rīkojaties, ja zināt, ka viesis vai klients jau ir izsalcis un ēdienu ļoti gaida?
Ir gadījies, jo nekļūdās jau tikai tad, kad neko nedara. Kā nogludināt situāciju? Tas ir ļoti atkarīgs no tā, kāds ir klients, jo katram ir sava pieeja — ja gaidīšanas laiks ir pārāk ilgs, tad vienmēr cenšamies pasniegt mazu komplimentu, vai zupiņu vai ko citu, kas remdē laika sajūtu…
Kad parastam cilvēkam (ne pavāram) ir slinkums gatavot vakariņas, itin bieži priekšroka tiek dota makaroniem, cīsiņiem vai pelmeņiem, ko slinkajās dienās gatavojat jūs?
Mājās vienmēr gatavoju ēdienus pēc ātrajām receptēm — ceptu sieru, sparģeļus, steiku, zivis, kas galīgi neprasa ilgu laiku… Tādējādi no slinkuma nav pat jāizvairās.
Kāds ir pats šausmīgākais restorāna apmeklējums, ko esat piedzīvojis?
Nav tāda, jo kā var būt restorāns tik slikts un vēl pie tam atvērts… Tāpēc dramatiska scenārija cienīgs nekas nav piedzīvots
Kas ir trakākā situācija, kas atgadījusies jūsu restorānā?
Kā jau visiem jauniem restorāniem atvēršanas brīdī vēl ir daudz nepabeigtu lietu un tādas bija arī Entresolam. Viena no trakākajām – nestrādāja nosūcēja ventilācija.
Un kā jau tas notiek, kamēr atrod to, kas labojams, var paiet vairākas dienas. Bet restorāns tikmēr jau pilns ar dūmiem un visi — neapmierināti…
Vai ir kāds restorāns pasaulē, kurā jūs gribētu nonākt un to izbaudīt?
Tādu ir ļoti daudz un tie periodiski mainās, jo jāseko līdzi gan modei, gan jaunām vēsmām, tāpēc kādu konkrētu nevaru nosaukt. Vienu gan varu pateikt – mazie, autentiskie citu zemju restorāniņi ir tie, kas mani uzrunā visvairāk, jo tieši tur baudāmi vislabākie produkti.
Kā jums šķiet, kādi bērnības notikumi ir jūs tā ietekmējuši, ka esat pievērsies restorānu biznesam?
Nezinu, vai biznesam, jo cipari nav mana stihija. Man tuvāka ir kulinārija. Un sākums tam meklējams agrā jaunībā, kad ar pārticību valstī bija kā bija. Jau toreiz sapratu, ka lai nu kas, bet ēdiens ir viena no tām pamatvajadzībām, kas nepieciešama vienmēr.