Attālinātajā vizītē, izmantojot video saziņas līdzekļus, ja tādi ir pieejami, var redzēt un dzirdēt savu ārstu, kā arī aprunāties ar viņu par esošo situāciju. Ārsti var izrakstīt elektronisko recepti un konsultanta slēdzienu. Gadījumā, ja ārsts uzskatīs, ka tiešām ir nepieciešama vizīte klātienē, tā tiks noorganizēta, atkarībā no slimnīcas iespējām un valstī noteiktajiem ārkārtas stāvokļa ierobežojumiem.
Atsauksme no kāda pacienta mammas: “Paldies ārstam neirologam Jurģim Strautmanim un BKUS Klientu apkalpošanas daļai. Vakar tiku informēta, ka vizīte valsts ārkārtas situācijā nenotiks, bet ir iespējama attālināta konsultācija. Šodien ar ārstu notika attālinātā konsultācija. Jauna pieredze gan mums, gan ārstiem. Tas ir kas jauns un nebijis mūsu ikdienā, bet jau tagad izdaru vienu ļoti pozitīvu secinājumu – ietaupījās degviela un došanās līdz ārstam. Iespēju robežās, izvērtējot, varbūt var ko šādu arī atstāt pēc ārkārtas situācijas beigām? Paldies par šo doto iespēju! Es saņēmu atbildes par bērna turpmāko ārstēšanu. Lai Jums visiem veselība un darba prieks nerimst!”
Telefoniska saruna biežāk tiks izmantota hronisko pacientu konsultācijām, lai vecāki un ārsti būtu droši, ka pacients saņem nepieciešamās zāles. Hronisku slimību ārstēšana pārtraukta netiks, bērni saņems ārstēšanu, kā nozīmēts. Kopīgi radīsim labāko risinājumu šopavasar paredzēto regulāro izmeklējumu plānošanā.
Iepriekš lūdzam sagatavoties konsultācijai un pierakstīt sev svarīgāko informāciju (sūdzības, lietas, kas uztrauc, bērna svaru, augumu, iepriekš veiktos izmeklējumus), lai saruna notiktu efektīvāk un raitāk.