Laikā, kad krosoveri vēl nebija pārņēmuši auto pircēju sirdis un maciņus, lielu auto industrijas pīrāga daļu aizņēma B-segmenta hečbeki.
Piektās paaudzes Renault Clio veidots uz CMF-B platformas, ko izmanto arī otrās paaudzes Renault Captur un Nissan Juke. Jaunā bāze dod iespēju motoru klāstā uzņemt arī hibrīddzinēju – līdz šim Clio par šādu iespēju ir tikai sapņojis. Papildus tam Clio kļuvis arī vieglāks, drošāks un plašāks.
Renault Clio savu atpazīstamību izpelnījies būdams ne tikai palīgs franču mājsaimniecību ikdienas darbos, bet arī kā uzņēmumu un nomas kompāniju autoparka būtiska sastāvdaļa. Sanitex, Pepco, Sixt, Avis, Europcar ir uzraksti, kas greznojas uz Clio sāniem visā pasaulē. Šajā lauciņā Clio iemantojis lielāko uzticību, turklāt no Baltijas B-segmenta fleet automašīnām tieši 70% ir Clio, saglabājot līderpozīcijas arī B-segmenta pārdoto auto apjomā Eiropā.
Papildus tam, Clio varētu kļūt arī par mūsdienās populārā Car sharing kustības dalībnieku. Vai jaunajam modelim izdosies turpināt popularitātes izaugsmi?
Testa turpinājums: