Būdams viens no ietekmīgākajiem auto koncerniem pasaulē, Volkswagen savu popularitāti iemantojis ar vairākiem atslēgas modeļiem. Viens no tiem bija VW Beetle, mīlīgajai vabolītei kļūstot par pasaulē visvairāk pārdoto auto. Kamēr ideja par izmēros kompaktā tautas auto izveidi radās laikā, kad tikai viens no 50 vāciešiem varēja atļauties auto, 1950. gadu sākumā no rūpnīcas izripoja apaļīgais Bully, kas mainīja to, kā mēs uztveram ceļošanu ar auto.
Pēc ražošanas uzsākšanas 50. gados, laika gaitā Volkswagen busiņš ieguva dažādas iesaukas, visbagātīgāko vārdu kolekciju savācot tieši pirmās paaudzes modelim. Kamēr Amerikā to dēvēja par hipiju auto, Portugālē apaļīgo busiņu dēvēja par maizes klaipu vai rudzu maizīti, kā tas notika Dānijā. Šis dizains kļuva tik ikonisks, ka, izstrādājot elektrisko ID Buzz, Volkswagen atgriezās pie apaļīgajām virsbūves formām, visai nepārprotami atgādinot par cilts vecvectēvu. T6.1 ir šo divu leģendu krustcelēs.
Citi lasa
Testa turpinājums (pēc reklāmas):