Popularitātes ziņā dzīvojot Octavia ēnā, tas pratis uzmirdzēt jau iepriekš, tāpēc šogad veiktā modernizācija varētu ļaut tam pakāpties vēl tuvāk rezultātiem, kādus tas jau sen pelnījis.
Kas ir mainījies?
Runājot par dizainu, dramatiski jaunievedumi dizainu rasējumos nebūs redzami, eksterjerā izmainot vien dažas nianses. Modernizētais Superb ticis pie jauniem bamperiem, pagarinot virsbūvi par nepilnu centimetru, un platāka radiatora režģa, kas saplūst ar Matrix LED matricu lukturiem. Aizmugurē līdzšinējo čehu autozīmola logotipu nomainījis horizontāls Škoda uzraksts, līdzīgi kā Scala hečbekam. Sagaidāms, ka šādu parakstu redzēsim arī citos gaidāmajos Škoda modeļos, tāpēc ir laiks sākt pierast. Greznais virsraksts pasvītrots ar hromētu līniju – eleganti!
Citi lasa
Interjerā atšķirības pratīs pamanīt vien tie, kas ilgāku laiku pavadījuši pie līdzšinējā Superb stūres. Pamanāmākā izmaiņa ir Virtual Cockpit digitālais instrumentu panelis, kuru dizainu iespējams pielāgot braucēja vajadzībām. Līdzīgi kā jaunākajos VW grupas modeļos, tagad vadītāja acu priekšā iespējams iestatīt karti vai attēlot citu svarīgu informāciju. Salons papildināts ar hromētām līnijām un dekoratīvajiem elementiem viduskonsolē, bet, atverot priekšējās durvis, uz seguma tiks projicēts Škoda uzraksts. Kamēr Kodiaq RS novērojām dažas nepilnības apdares elementos, modernizētais Superb neliek vilties. Salona kvalitāte ir augstā līmenī.
Vieglmetāla disku klāstu papildinājis Aero dizains, kas atgādina hibrīdu un elektroauto disku veidolu. Neesam gan kļūdījušies. Škoda norāda, ka šie diski izveidoti, lai uzlabotu aerodinamiku, vienlaikus mazinot gan vēja pretestību, gan degvielas patēriņu.
Testa turpinājums: