• «Volkswagen T-Roc» krosovera apskats

    Pirmais brauciens
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    4. novembris, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    «Veikls kompaktais krosovers ar mūsu ceļiem piemērotu klīrensu,» tā par modernizēto «Volkswagen T-Roc» saka fotogrāfs un dabas baudītājs Kārlis Buškevics, kurš atzīst, ka jaunais krosovers iemieso daudz īpašību, kas ir svarīgas ikdienas gaitās.

    Krosoveri visā pasaulē guvuši milzu popularitāti, kļūstot par iecienītu izvēli arī Latvijas autobraucēju vidū. Plašajā «Volkswagen» modeļu klāstā ir vairākas izvēles, un viena no tām ir «T-Roc» krosovers, kas nupat kļuvis vēl izskatīgāks, kvalitatīvāks un modernāks.

    Neraugoties uz kompaktajiem virsbūves izmēriem, kas būtiski atvieglo pārvietošanos pilsētā, krosovera salons ir praktisks. «T-Roc» ir viens no ietilpīgākajiem auto savā klasē, un par vietas trūkumu nebūs jāsūdzas ne priekšā, ne aizmugurē sēdošajiem.

    «Devos brīvdienās, un salonā ērti jutās visa ģimene. Abām atvasēm ir bērnu sēdeklīši, un visam pietika vietas. Bagāžniekā ielikām trīs mugursomas un citas mantas. Forši, ka bagāžnieka vāku var atvērt, pavēzējot kāju zem bampera. Tas ir noderīgi brīžos, kad rokas aizņemtas ar iepirkumu maisiņiem,» saka divu bērnu tētis.

    «T-Roc» tiek piedāvāts ar jaudīgiem un ekonomiskiem dzinējiem. Benzīnmotoru klāstā ir 1,5 un 2,0 litru agregāti ar 150 un 190 ZS jaudu, bet dīzeļdzinēju piekritēji var izvēlēties 150 zirgspēku 2,0 l motoru. Ja sportiska braukšana ir prioritāte, Volkswagen sarūpējis arī īpašu T-Roc R versiju, kas attīsta pat 300 ZS un 100 km/h sasniedz 4,9 sekundēs.

    «1,5 litru dzinējs padara automašīnu sportisku un dinamisku. Patīkami, ka atšķirībā no daudziem citiem auto start/ stop sistēma strādā pavisam neuzkrītoši. Ja pacenstos braukt ekonomiski, ikdienas ritējumā degvielas patēriņš nepārsniegtu 5–6 l/100 km,» pēc testa brauciena norāda Kārlis.

    Krosoveram pieejama gan mehāniskā, gan DSG automātiskā transmisija, savukārt 2,0 litru versijām pieejama arī «4Motion» pilnpiedziņa. Būtiski, ka arī priekšpiedziņas versijā krosovera klīrenss ļauj vieglāk tikt galā ar dažādiem šķēršļiem un nelīdzenumiem.

    «Mēs dzīvojam laukos, tāpēc novērtēju to, ka automašīnas virsbūve atrodas augstāk virs zemes. Šis krosovers ir perfekti piemērots mūsu ceļiem – gadās, ka apkārtnes ceļus no sniega tīra reti, bet ar šo auto varētu tikt cauri visam. Uz grants ceļa mēģināju izprovocēt auto uz sānslīdi, taču elektroniskās sistēmas uzreiz visu nokontrolēja. Ļoti droši!» saka fotogrāfs. Tāpat krosovers ticis pie dažādām modernām sistēmām.

    To vidū ir gan «IQ. Light» lukturi, kas naktī spoži izgaismo ceļu ar tālajām gaismām, vienlaikus neapžilbinot apkārtējos braucējus, gan gudrais parkošanās asistents. «Šī sistēma būtiski atvieglo iebraukšanu stāvvietā. Mašīna automātiski atrod brīvo vietu un visu izdara vadītāja vietā. Atliek tikai ieslēgt atpakaļgaitu, un auto patstāvīgi iebrauc pat šaurā stāvvietā,» par moderno tehnoloģiju klātbūtni priecājas braucējs.

    Krosovera aprīkojumā netrūkst arī dažādu skārienvirsmu un spilgtu ekrānu. 26 cm digitālajā instrumentu panelī var pārraudzīt brauciena svarīgāko informāciju, bet, savienojot multimediju sistēmu ar viedtālruni, centrālajā displejā varēs ērti pārlūkot Waze un citas lietotnes.

    ««Volkswagen T-Roc» ir kā ērta un sportiska mugursoma. Īsa, dinamiska un ļoti patīkama,» secina Kārlis.

    Materiāls tapis sadarbībā ar SIA «Volkswagen Latvija».

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē