• Vairāk nekā koncepts – «Toyota C-HR prologue»

    Koncepts
    Auto Latvija
    Auto Latvija
    17. decembris, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Publicitātes foto
    Kopš laišanas klajā «Toyota C-HR» ir izpelnījies plašu atzinību par novatorisko dizainu un unikālo identitāti. Kenshiki forumā «Toyota» iepazīstināja ar jauno «Toyota C-HR» prologue, kas radīts, lai nestu jaunus pārsteigumus, drosmi un prieku tiem, kas jau pazīst un mīl «Toyota C-HR».

    «Toyota C-HR prologue» arī demonstrē Toyota apņemšanos nodrošināt oglekļa neitralitāti, ienesot plašāku elektrifikācijas piedāvājumu lielākajā un konkurences piesātinātākajā Eiropas tirgus segmentā (CUV).  Jaunais uzlādējamā hibrīda «Toyota C-HR» ar Eiropā saliktiem akumulatoriem līdzās modeļa hibrīda versijai vēl vairāk nostiprinās «Toyota» multitehnoloģiju klāstu.

    Eiropas izstrādes stāsts

    Pašreizējais «Toyota C-HR» dzima «ED²», «Toyota» Eiropas dizaina izstrādes centrā Francijas dienvidos. Tieši «ED²» ir arī jaunā «Toyota C-HR» prologa tapšanas vieta. «ED²» uzdevums bija skaidrs un reizē ambiciozs – pārspēt jau sasniegto.

    Solīts – paveikts

    «Mūsu misija bija «rakt dziļi», lai ietu tālāk nekā jebkad agrāk. Mēs ar nepacietību gaidām mūsu jaunā «Toyota C-HR» piegādi tirgum,» atklāj Lenss Skots, dizaina izstrādes vadītājs.

    Nākotne tuvojas. Ar ekstra attieksmi

    «Toyota C-HR» prologue ir daudz vairāk nekā koncepts un skaidri parāda, ka «Toyota» paliek uzticīga tam, kas padarīja «Toyota C-HR» tik veiksmīgu. Izcilais automobilis ir gatavs saņemt vēl lielāku uzmanību.

    Joprojām dumpinieks… ar lielāku izsmalcinātību

    Atliek uzmest vienu skatienu «Toyota C-HR» prologue, lai kļūtu skaidrs, ka automobilis ir palicis uzticīgs savam sākotnējam DNS. «Toyota C-HR» prologue joprojām ir drosmīgs un, iespējams, polarizējošs, taču tas demonstrē izsmalcinātāku drosmes izpausmi. Lielāki riteņi kopā ar īsākām pārkarēm uzlabo stāju jebkurā rakursā. Vienlaikus «Toyota C-HR» prologue ne vien pastiprina sportiskuma izjūtu, tas arī palielina praktisko ietilpību salonā.

    «HAMMERHEAD» priekšdaļa, kas atgādina āmurzivs galvu, ir daļa no 3D arhitektūras, kas izveidota, savstarpēji savienojot formas un drosmīgu gaismas signatūru. Priekšējais režģis ir samazināts, bet priekšējie lukturi kļuvuši šaurāki, akcentējot uz augstajām tehnoloģijām balstīto identitāti. «Toyota C-HR» uz priekšu vērstais skatiens ir tikpat ass un caururbjošs kā haizivij, un tas ir tikpat gatavs mesties uz priekšu.

    «Toyota C-HR» prologue ievieš trešo krāsas akcentu – sēra toni, kas kombinēts ar metālisku sudraba un pārstrādāta oglekļa melno. Jau no paša sākuma automobilis tika veidots tā, lai izceltos ar trīskrāsu variantu.

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē