Dizains un uzbūve
Hečbeka siluetā manāmas vairākas līdzības ar Peugeot 208. Tas gan nav liels pārsteigums, jo abi modeļi ir tiešie radinieki, izmantojot vienu un to pašu platformu. Būdams par 39 mm garāks un 48 mm zemāks kā priekštecis, Corsa ārēji kļuvis modernāks, bet ne tik drosmīgs kā franču hečbeks. Jāņem vērā, ka turpmāk Opel hečbeks būs pieejams tikai piecdurvju versijā, pilnībā atsakoties no mazāk pieprasītās trīsdurvju modifikācijas.
Pirms jaunā Corsa nonākšanas tirdzniecībā, viens no visskaļāk izskanējušajiem jaunumiem bija saistīts ar tā pašmasu. Pateicoties vieglākiem virsbūves materiāliem, sestās paaudzes modelis kļuva par 10% vieglāks kā priekštecis, vieglākajai modifikācijai sverot vien 980 kg. Lai arī iekļauties maģiskajos 1000 kg izdodas vien 1,2 atmosfēriskajai versijai ar 5MT, tas ir iespaidīgs sasniegums. Tas ir tikai 100 kg vairāk nekā otrās paaudzes Corsa, kas iznāca tālajā 1993. gadā.
Citi lasa
Tas ļauj novērtēt to, cik ļoti svarīga ir mūsdienu automašīnu arhitektūrā un dzinēja uzbūvē izmantoto materiālu izvēle – šodien tehnoloģiski attīstīts un moderns auto sver teju tikpat, kā 30 gadus vecs spēkrats, kura vienīgā ekstra bija stūres pastiprinātājs. Svara nomešanas nolūkos Opel izmantojis dažādas pieejas. Alumīnija motora pārsegs ir par 2,4 kg vieglāks kā priekštecim, bet jaunā sēdekļu struktūra ļāvusi ietaupīt papildus 10 kg. Ja var ticēt ražotāju tehnisko datu lapām, Opel izdevies būt arī par nepilniem 80 kg vieglākam par savu franču brālēnu Peugeot 208.
Lai arī šis modelis ir izstrādāts Vācijā, tā ražošana notiek tikai un vienīgi Saragosas rūpnīcā Spānijā. Turpat, kur 1982. gadā.
Testa turpinājums: