Dizains un praktiskums
Vizuāli atšķirt plug-in versiju no standarta Outlander patiesi nebūs viegli. Arī šeit galveno lomu priekšējā tēlā uzņēmies Dynamic Shield koncepts, līdzinoties pašreizējai japāņu autoražotāja modeļu gammai.
Hibrīda tehnoloģiju vienīgais trūkums izpaudīsies automašīnas aizmugurē – šeit vairs nav trešās sēdekļu rindas. Neraugoties uz to, apvidnieks vēl joprojām saglabājis labas praktiskās īpašības un salona plašumu. Bagāžas nodalījumam ir 451 – 874 litru ietilpība.
Citi lasa
Japāņu automašīnām multimediju sistēmu vizuālā grafika un veiktspēja allaž palikusi otrajā plānā, tāpēc iepazīšanās ar izvēlnēm ilgst vien neilgu laiku. Novecojusī grafika ievērojami liek šim ekrānam atpalikt no konkurentiem, tāpēc vēlams izmantot visās komplektācijās ietilpstošo Android Auto un Carplay, lai pilnvērtīgi izmantotu viedtālruņa navigāciju.
No drošības viedokļa tas nebūt nav slikti – vairāk laika veltīsiet skatam uz ceļu.
Lai pēc iespējas funkcionālāk izmantotu skārienjūtīgo ekrānu, aktivizējām režīmu, kurā tiek rādīts enerģijas patēriņš un uzlādes gaita brauciena laikā. Šeit iespējams redzēt akumulatora uzlādes līmeni un skaidrāk izprast, kurā brīdī riteņus griež elektrība, bet kurā iekšdedzes motors. Puse tahometra skalas atvēlēta elektromotora darbības rādījumiem, bet līdz tālākajai iedaļai bultiņa aizslīd vien tad, kad iedarbojas iekšdedzes motors.
Neraugoties uz veclaicīgo multimediju sistēmu un Mitsubishi gadu desmitiem nemainīgā stila sēdekļu apsildes pogām, atrašanās salonā nerada diskomfortu. Tieši otrādi. Šīs sajūtas novērojām testējot L200 pikapu. Viss ir izstrādāts tā, lai būtu vienkārši, bet patīkami. Praktiskās īpašības šeit dominē pār estētiku.
Raksta turpinājums: