Motoru klāsts
Renault atklāj, tikai katrs desmitais no pārdotajiem Clio ir bijis aprīkots ar dīzeļdzinēju. Ņemot vērā nelielo atšķirību degvielas patēriņā un auto iegādes cenā, šāda situācija šķiet loģiska. Tas zināmā mērā izskaidro arī jaunā Clio motoru sortimentu, koncentrējoties uz tiem 90 procentiem, kas priekšroku dod benzīna versijām.
Benzīnmotoru ekonomiskākie pārstāvji būs viena litra atmosfēriskie motori 65 un 72 ZS versijās. Otrā no tām būs pieejama 2020. gadā. Šie dzinēji tiek komplektēti vienīgi ar piecpakāpju mehānisko transmisiju. Renault paredz, ka pieprasītākais varētu būt šāda paša tilpuma trīscilindru turbomotors ar 100 ZS un 5MT vai automātisko pārnesumkārbu. Līdzīgi kā iepriekšējās paaudzes Clio, arī šeit pircēji varēs izvēlēties 1,0 litra TCe motoru, kas aprīkots ar LPG iekārtu.
Citi lasa
Jestrākais no visiem būs četrcilindru 1,3 litru TCe, kas tiek izmantots arī Mercedes-Benz A-klasē. Šis motors attīsta 130 ZS un tas savienots ar EDC 7AT, kļūstot par labu izvēli tiem, kuriem ikdienā bieži jāpārvietojas uz lielceļiem un šosejām. Šo motoru izmēģinājām vairāku dienu garumā un vidējais degvielas patēriņš brauciena beigās bija 7,4 l/100km.
Atgriežoties pie dīzeļdzinējiem, kuri šķita pievilcīgi vien 10% pircēju, Renault piedāvās 1,5 litru Blue dCi ar 85 (pieejams no 2020. gada) vai 115 ZS, piedāvājot to sajūgt ar 6MT.
Kā jau minējām iepriekš, nākotnē Clio būs pieejams arī E-Tech hibrīddzinēja versijā, apvienojot 1,6 litru benzīnmotoru ar diviem elektromotoriem un 1,2 kWh akumulatoru. Par RS versiju Renault izsakās visai atturīgi ,taču tiek prognozēts, ka asā hečbeka versija varētu iegūt samazinātas jaudas 1,8 litru turbomotoru no Megane.
Testa brauciens: