Salons un praktiskums
Kā frančiem sokas ar salona apdari? Piezemētas izmaiņas no ārpuses un svarīgi jaunievedumi salonā ļāvuši pārvērst vienu no kādreizējiem trūkumiem par vienu no Clio stiprajām pusēm. Neraugoties uz to, ka liela daļa Clio nonāk uzņēmumu autoparkos, Renault pievērsis uzmanību dažādām interjera detaļām, izstrādājot salonu ar augstākas kvalitātes materiāliem, vienlaikus uzlabojot arī sēdekļu komfortu.
Interjera priekšējā daļā praktiski visi salona paneļi ir izstrādāti no jauna, kvalitātes standartus pietuvinot modeļiem, kas maksā ievērojami dārgāk, piemēram, Volkswagen Polo. Šāda pieeja interjera izveidei hečbeku padarīs pievilcīgāku privātajiem pircējiem.
Citi lasa
Veicot testa braucienus Polijā, mums bija iespēja izmēģināt ne tikai dažādas motoru versijas, bet arī interjera krāsu kombinācijas. Melno toni papildina arī mazāk klasiskas izvēles – gaišas un sarkanas krāsas. Ja auto paredzēts ikdienas lietošanai un pārlieku bieži negrasāties tīrīt durvju un paneļa apdari, tad labāk izvēlēties neitrālas krāsas apšuvumu – krāsainajiem materiāliem būs tendence ātri vien nosmērēties.
Priekšā sēdošajiem ir vairāk vietas nekā iepriekšējā modelī. Skrupulozi izmantojot ikvienu iespēju, kā paplašināt salona telpu, Renault pat pamanījies nedaudz sašaurināt stūres kolonu, atbrīvojot vadītāju vietu kājām.
Aizmugurē par 26mm izdevies paplašināt brīvo platību kājām. Tas nozīmē, ka ērti šeit jutīsies bērni vai divi vidēja auguma pieaugušie. Vai tas var kļūt par ģimenes auto? Jaunā Clio bagāžas nodalījums palielināts no 330 līdz 391 litram. Renault norāda, kas tas ir labākais rādītājs savā klasē un kā nu ne – Polo bagāžnieka ietilpība ir 351 litrs.
Testa turpinājums: