• Testējam ārzemēs: «Citroen C5 X» pirmie iespaidi

    Testējam ārzemēs
    Toms Timoško
    Toms Timoško
    28. aprīlis, 2022
    Komentēt

    Drukāt

    Saglabāt

    Foto: Toms Timoško
    5/6Brauciens

    Brauciens

    Ja vēlaties komfortablu auto un jums ir daudz naudas, pērciet Rolls Royce Ghost. Ja līdzekļu tam nepietiek, bet tāpat vēlaties šiku auto ar mīkstu gaitu, tad Mercedes-Benz S klase un Audi e-tron neliks vilties. Un tomēr, ja komforts ir prioritāte, bet budžets sniedzas no 30 000 līdz 50 000 eiro, ko izvēlēties? Citroen C5 X ir atbilde uz šo jautājumu.

    Jau kopš C4 Cactus modeļa pirmizrādes, kad pasaule tika iepazīstināta ar “magic carpet ride”, Citroen demonstrēja savai klasei un attiecīgajam cenu diapazonam neraksturīgus komforta augstumus. Līdz ar C5 X ienākšanu, līdzšinējie standarti tiek pacelti vēl augstāk.

    C5 X pieejams ar aktīvo balstiekārtu, mākslīgajam intelektam katru amortizatoru regulējot individuāli – līdzšinējie progresīvie hidrauliskie spilveni papildināti ar aktīvās balstiekārtas tehnoloģiju, kas pirmo reizi tika izmantota DS 7 Crossback modelī. Šī tehnoloģija jau bāzes komplektācijā pieejama, izvēloties hibrīda versiju.

    Pirmkārt, šī sistēma nodrošina neparasti plūdenu gaitu, lieliski tiekot galā ar bedrēm. Barselonas apkārtnē grants ceļu ar mums ierasto “trepi” neatradām, taču visus asfalta nelīdzenumus piekare absorbē bez minstināšanās. Ja vien neuzdursities pavisam asam pacēlumam vai ieplakai, kas raksturīgas tiltu šuvju vietās, šasija tiks gala ar visu galā.

    Bedri mēs redzam, tomēr nejūtam. Sirreāli un patīkami.

    Otrkārt, balstiekārta samazina virsbūves šūpošanos līkumos un svārstības bremzējot/paātrinoties. Ir pieejami arī dažādi braukšanas režīmi, bet tos nav iespējams konfigurēt pēc savas sirds patikas, piemēram, palielināt stūres stingrību. Vispiemērotākais šim modelim ir komforta režīms.

    C5 X salonā praktiski nav dzirdami apkārtējās vides trokšņi. Arī motora dūkoņa ir noslāpēta. Vienīgās reizes, kad četrcilindru agregāts sāka izdvest ausīs griezošas skaņas, bija sporta režīmā ar akseleratora pedāli nospiestu tuvu maksimumam.

    Apskata turpinājums:

    Nākamā lapa

    Satura mārketings

     

    Veselība

    Vairāk

    Receptes

    Vairāk

    Personības

    Vairāk

    Skaistums un mode

    Vairāk

    Bērni

    Vairāk

    Māja un dārzs

    Vairāk

    Izklaide

    Vairāk

    Labākai dzīvei

    Vairāk

    Aktuāli

    Vairāk

    Abonē